wtorek, 16 września 2014

Przygotowania do maratonu.


ło jezusie jak mnie łydki bolą. Oczywiście przedwczoraj  inteligentnie w ramach przygotowań dużo entuzjazmu mi sie przez nogi wydzieliło. Nogi w tenisówkach. czyli człapać się nie da. Dzisiaj takie miałem sobie delikatne rozbieganie zrobic(wczoraj rower) no i nie mogłem. Normalnie bolesne kamienie. Ból zniosę ale trenować to tak sie nie da. Potrzebujemy buta.

niedziela, 14 września 2014

Maraton Santa Cruz de Tenerife (pierwszy!)

 pełna mapa w googlu
Jak klikniecie na grafikę to się otworzy pełna mapa w google maps. Taka technika. A bieg  po płaskim!! Ciekawe czy człowiek się w ogóle męczy biegając po płaskim ;-) Zdążyłem już zapomnieć. Serio. To co wcześniej było normalne teraz jest dziwne i na odwrót. Co innego przebiec 10km a co innego zarżnąć się trasą na której 5km to podbiegi a 5km to zbiegi. Śmieszne pewnie ale mnie najbardziej zajeżdżają zbiegi. Muszę zmorfować odrobinę

piątek, 5 września 2014

no i co? zafundowałem kanarkom nieco egzotyki

Zupełnie niedawno wyczytałem na blogu który śledzę(pozdrawiamy Shenzhen) jak to autor wyszedł z siebie i stanął obok http://zimawub.wordpress.com/2014/08/17/o-tym-jak-wyszedl-ze-mnie-kawal-chama-czesc-2/  I nawet poczułem dumę ze swojego opanowania, że ja nie, że luzik. Kto mnie widział w dowolnej życiowej sytuacji, całkiem nawet wydawałobysię niekonfliktowej,  wie że spokój i ja to przeciwieństwa więc duma moja była tym większa ;-) Rzeczywistość widząc to moje samozadowolenie zaskrzeczała mi prawie od razu w twarz . Nie to żebym kogoś zamordował w afekcie, ale znowu zobaczyłem swoje zachowanie jak  w filmiku u góry że w sensie buc i prostak.

środa, 6 sierpnia 2014

Przenosiny remanent- choć jeszcze nie zakończone

to są moi sąsiedzi- pod zdjęciem jest filmik ale wrazieco to http://youtu.be/cNOYbNYkRSE  od przyszłej środy dołączam i się będziemy patykami naparzać że aż huk (no trzask powiedzmy ;-). Byłem już nawet w klubie bokserskim trenera Beniteza o jakże swojsko brzmiącej nazwie Arirang (pozdrowienia dla zkoreańszczonego AK) ale nie ma ringu a ja bym chciał się trochę potłuc zaś w sali nawet pookładanej matami jest to mało możliwe.  Szukam dalej.

czwartek, 31 lipca 2014

Telekomuna i Teleregencja - siostry bliźniaczki

dzwonię wczoraj po 13-stu dniach oczekiwania- a Pani Infolinia mówi:
no co ty? Musisz czekać to moze potrwać nawet 15 dni.
(Debilko jedna) to już nie macie dużo czasu.
AAAAA zajarzyła to ja sprawdze z działem technicznym.
Czekam.
Nieee mój drogi to potrwa nawet jakieś PIĘTNASCIE dni.
 No tak ale juz minęło 13 jak ci juz mówiłem (kretynko jedna)
Ale może potrwać nawet pietnascie- czy mogę jakoś jeszcze<!!!!!!?????> pomóc?
to dałem jej ocenę 0 w kwestii pomocnosci

piątek, 25 lipca 2014

Bylejakość polana lukrem samozadowolenia

Nic dodać, nic ująć. Dlaczego - proszę bardzo kilka przykładów.
Lekarz który wie lepiej. Z urzedu wie lepiej, przeciez dlatego jest bogiem, znaczy lekarzem- to zwalnia z myslenia. co on tam będzie słuchał jakiejś pielęgniarki a juz zwłaszcza Irlandesy- pięlęgniarki po studiach co to zagraża autorytetowi Kubańca-Skubańca.

niedziela, 13 lipca 2014

przeprowadzka


znaleźliśmy mieszkanie w cichej dzielnicy niezbyt daleko od c.Unamuno (instituto gdzie będzie chodzić dziecko). 3 pokoje i całe mnóstwo porcelany. Mimo że z milanuncios.com i przez agencję to rozmawialiśmy

sobota, 12 lipca 2014

mądry Polak po szkodzie? z pewnością nie każdy

photo courtesy of  eldiario.es
jako że się wynosimy w poniedziałek/środę(a co! po kanaryjsku 3 dni i milion przejazdów, każdy z jedną miską/kocykiem/ładowarką do telefonu ) zrezygnowaliśmy w lipcu z gimnasio. No i brzuch mi zaczął rosnąć- można biegać ale calima i niezbyt to dobre dla płuc. Trzeba pływać. Zwłaszcza że

wtorek, 8 lipca 2014

chyba będzie padać-wieloryby blisko podpływają

Każdy ma takie jaskółki na jakie zasłuży. U mnie są dość duże ;-) Widocznie zasłużyłem.Wracam wczoraj z pływania(postanowiłem codzień robić 1km crawlem) a tu coś się dzieje koło Plazy "fiestowej", zgromadzenie łódek- no tak jakaś Matka Boska Fal Bez Białego Grzebienia albo coś(bo u nas są procesje morskie na łódkach z krzyżem i obrazem). Podchodzę bliżej, a 100-200m od brzegu turla się we wodzie kilka wielorybów choć i na łódkach jeszcze kilka  może jedynie mniej zgrabnych (ciekawe kiedy te lądowe będą musiały przenieść się z powrotem do wody ;-).

środa, 2 lipca 2014

zapraszamy już wszystko przygotowane

plac fiestowy przystrojony- dwa stoiska z pieczonymi ziemniakami i tysiącpięćsetstodziewięćset bud z hamburgerami stoi i czeka na rozpoczęcie świętowania.
Cała ulica zamknięta. No i koncert młodzieżowy muzyki elektronicznej dzisiaj- na nasze tłumacząc discotechno w stylu lat dziewięćdziesiątych. A dla zbyt młodo-młodzieżowych na jaranie się przedwczorajszym hausikiem karuzela:
nam się juz odpusty kanaryjskie lekko znudziły więc fotek z koncertu nie będzie- sorki. Jest bezpiecznie więc z dziećmi można być do zamknięcia czyli jakiejś drugiej w nocy.