2012/01/06

google sucks- i się wynoszę

Postaram się nie używać brzydkich słów ale aż mnie nosi. Ta korporacja która jest właścicielem serwisu właśnie uznała że musi znać mój numer telefonu abym mógł bezpiecznie prowadzić bloga!!!!!!!!!
A wystarczyło wejść na youtube i pooglądać trochę filmów Jesse Ventura Ron Paul(śmieszne bo sam akurat jestem Keynesistą , Chomsky, rozpędzanie Occupy Oakland no i może jeszcze trochę innych antywojennych/antykorporacyjnych i proszę wylogowało mnie i zażądało hiszpańskiego nr telefonu dla powtórnego logowania.
No więc drogie google uwazam to za naruszenie prywatności i w swojej małej wyedukowanej w kraju sb-ecji główce wyobrażam sobie po co wam ten telefon akurat teraz okazuje się potrzebny więc:
WALCIE SIĘ Google cenzorowaliście internet dla chińczyków i już to powinno mnie odrzucać ale nic wam do moich danych.

3 komentarze:

  1. Jaki problem? Ja zawsze podaje jakiś numer:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ja też ale wk... mnie że żądają hiszpańskiego- czyli w mojej małej łepetynce zaburczało że już i tak wiedzą za dużo ale poczytałem że tak naprawdę to nie sposób ukryć IP więc podkulam ogon pod siebie i wracam jak niepyszny

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla chcącego, nic trudnego. Ukryć IP można na wiele sposobów. Polecam VPN lub TOR, dla lubiących pełną anonimowość.

    OdpowiedzUsuń