czwartek, 23 lutego 2012

i co Ty na to - jakieś wymówki?

wiem że to nie wszystkich interesuje ale są tacy którzy mówią jak łyżka z reklamy że to niemożliwe więc najlepiej się nie kłócić tylko pokazać przykłady obalające teorię
Poniżej ogłoszenie z Enalquiler.es w cenie do przyjęcia dla 3os rodziny.
320 €  
55 m2 5 €/m2

1a planta
Particular | Alquiler Adeje Adeje , Santa Cruz de Tenerife


Południowa strona wyspy i obok najfajniejszych miejsc jak Puertito miasteczko kanaryjskie bez apartamentowców i setek hoteli. No i co ciągle twierdzisz że nie mozesz, bo Cie nie stać?
Jeżeli pracujesz na etat no to sorki popatrz jakie są różnice między Polską a Hiszpanią w średniej płacy- 3,5krotne!!!! wiec chyba jest niewielkie prawdopodobieństwo że Ci się standard materialny obniży co? Chyba że jesteś układową świnią wtedy może i nienależnie zarabiasz dużo więcej niż mógłbyś tutaj. ale też wtedy prosze Cię  NIE PRZYJEŻDŻAJ!!!!
Polska wersja meksykańskiego kapitalizmu to jest ostatnia rzecz której tu potrzebujemy.
Fajnie jest jak jest- ja nie tęsknię za widokiem biednych na ulicach.
To jest trochę taka Xibanija Wiesi-(hiszpańska prowincja) jak to słodko ujęła Chińska Lepsza Połowa mojego przyjaciela AK. Bo ja myślałem że tak jest po prostu w Hiszpanii, a po wizycie w stolicy stwierdzam że jednak nie , że to genius loci najwidoczniej albo dużo słońca i słodkie banany- ale już rozumiem czemu czasem hiszpanie patrzą na kanarków z wyższością- to superkompensacja kompleksów. Jestem może i gorszy od Jose z mojego biura ale od tego kanarka to mam znacznie lepszą penję!!
A kanarki maja to gdzieś i to jest najpiękniejsze- im dłużej tu mieszkam tym bardziej mi się tu podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz