2012/12/06

Tenerife Carnaval 2013- piosenka

No i to w zasadzie tyle co powyżej. Chcesz czy nie chcesz polubisz.
Niestety Kanarki mają manię puszczania tych piosenek

tak długo aż zaczniesz je podśpiewywać.
Więc z tą będzie podobnie.
bo na przykład ta poniżej jest absolutnym "must be" na każdej imprezie
i do karnawału raczej nie zniknie
Pod względem muzycznym Kanarki są jak inżynier Mamoń
Lubia tylko te piosenki które już znają
Nie ma pogoni za nowościami.
A najukochańszą piosenką która dopiero późno w nocy
ale za to z olbrzymim aplauzem występuje
zawsze jak występuje kanaryjski zespół i w ogóle jest rodzajem hymnu to
żebyście nie myśleli ze zmyślam
no i piosenka najbardziej znienawidzona przez całą moją rodzinę
śpiewana zawsze i wszędzie, absolutny przebój
Choreografia ciut bardziej skomplikowana niż przy poprzednich przebojach
Ale od razu można odróżnić turystów czy etranżerów bo kanarki muszą wykonywać
i kręcenie główką i całą resztę, taki instynkt
czasem można to wykorzystać dla ich dobra:
i szczerze od czasu jak byłem wykidajłą w dyskotece
nie miałem az tyle do czynienia z muzyką niekoniecznie ambitną co tutaj.
chociaż i tak nie wiem co bardziej rani ucho
Taneczne kawałki Kanarków czy
Karaoke Anglików kaleczących moje ukochane REM i The Smiths
No i się okazuje ze to był światowy przebój nawet za oceanem!
 hm, zyje w zupełnie innym świecie- a w zasadzie żyłem
bo teraz z racji miejscówki będę znał przeboje na wyrywki i nawet przez sen
albowiem mieszkam 50m od sceny!!! zegnaj alternatywo, witaj disco i latino.
Się mi przypomina film "Polskie drogi" i SS-man:
"tańczyć, tańczyć!!" i na śmierć zatańczył bidaka

1 komentarz:

  1. Pan od danza kuduro ma ręce dłuższe niż nogi, a pani od danza kuduro na odwrót (znacznie). To mi się rzuciło w oczy. :)

    Dzięki za ten materiał. Chyba nie zniósł bym na dłuższą metę takiej dawki fiesty. Raczej będę myślał o Protugalii jednak. :)

    AK

    OdpowiedzUsuń