2013/02/19

Zaczyna się już jutro- Najlepszy Karnawał Na Świecie

U mnie pod domem- czekaliśmy na to od zeszłego roku
Dlatego własnie wydarzenia chcieliśmy te a nie inne mieszkanie.

Uuuuuuuchchchc ale się będzie działo. Jak zwykle pod kosciołem
żeby było szybciej ze zdjęciami to ustawię niższą jakość będą mniej  zaszumione i nie trzeba ich będzie obrabiać, a na bloga to i tak 1280 na szerokość nie wejdzie.
mam wrażenie że dlatego filmy wychodzą lepsze niż zdjęcia.
Dzisiaj jeszcze ze zdjęciami zależę od rodzinki- się ostatnio przeziębiłem,
zapomniałem pianki jak pojechaliśmy z dzieciakami surfować i siedziałem we wodzie aż przestałem czuć końcówki palców- niestety od czasów debilnej młodości i wychodzenia na 20st mróz prosto spod prysznica(fajnie mróż układał grzywke z zamrożonych wlosów, a ktoby tam czekał aż wyschnie, zmarnowane pół godziny życia bo za moich czasów na siłowniach takich niemęskich rzeczy jak suszarki nie było) no i to zaowocowało ostrym  zapaleniem zatok, od którego to  czasu raz na 2-3lata mi się przypomina że trzeba było nosić czapeczkę ,
Leżę w łóżku i smarkam jak smarkacz jakiś. Ale dorośle nie wyłażę, do jutra będę jak nowy.
Acha no i Dżej Dżej młodszy też juz był w roboicie więc TA!!!DA!!! można? można.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz