2013/06/29

Najlepszy początek dnia

Kawa- wiadomo.
Kawa z zaparzarki +łyżka masła+łyżka oleju kokosowego się nazywa bulletproof cafe.
Można posłodzić ale bez słodzika też super.
Energia i przyjemność.
Zimne masło dodane do gorącej kawy się zarąbiście ubija, olej kokosowy dodany jako drugi i mamy genialną emulsję 100kroć lepszą w smaku niż kawa z mlekiem. Ja dodaję jeszcze cynamon i gałkę muszkatołową, ale ja jestem lekko trzepnięty więc te dodatki są fakultatywne
Na dodatek zdrowszą, sycącą i .... odchudzającą.
Taki bonus z dodania oleju kokosowego(bo w kawie to się rzeczywiście rozpuszcza- normalnie ma postać raczej masła niż oleju) że przyspiesza odzyskiwanie energii z tłuszczy.
N o i druga sprawa że nie ciągnie aż tak do słodyczy jak po espresso.
POLECAM GORĄCO

7 komentarzy:

  1. masz pan łeb :) spróbowałem. dobre :) i sycące jak cholera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyczek. Dziwne, ale chyba niezłe. Mnie i koledze smakowało. Może to dobry pomysł na kafejkę w Tybecie. ;)

    AK

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatko odpisz na maila :)

    JSP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki ale nie mam żadnych wiadomości 14-17.07 więc nie bardzo wiem o co kaman

      Usuń
  4. Tatko marnotrawny
    z podkulonym ogonem
    wrócił do Polski




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatko marnotrawny
      z podkulonym ogonem
      wrócił z Polski

      Usuń
  5. ;-)
    Cieszę się ;-)
    to była taka mała prowokacja...

    OdpowiedzUsuń