2013/06/29

Niemiłe strony skanarzenia

foto by Frerk Meyer
Mnóstwo kanarków ma uczulenie na kalimę- zwłaszcza kanarków sportowo czynnych.
Takie uczulenie w typie reakcji na pyłki alergików z Polski, biorą na to zastrzyki i tabletki.
No i sie doczekaliśmy-od wczoraj lekko przytkane nosy i ucisk w zatokach.
Ja myślałem ze mam to od tego mojego ucha - dokucza mi bo nie ma tu normalnych srodków typu olejki eteryczne tylko ten cholerny Audiomer co jest wodą morską oczyszczoną.
Się leczymy : Ibuprom Zatoki+ kawa+aspiryna- znana mieszanka speedująco/osuszająca.
Tu środków z pseudoefedryną niema -choć podobno coś dla alergików na receptę więc ibuprom zatoki albo sudafet bierzcie ze sobą

5 komentarzy:

  1. Kiedyś jako dziecko chorowałam na zatoki- wyleczyła mnie moja babcia. Rozgrzewała na patelni sól "Boheńską" czy jakoś tak, owijała w plucienną szmatkę i taki gorący okład kazała trzymać dopuki nie ostygł-od tamtej pory nie znam i słabo pamiętam co to ból zatok :)
    Zakup przy najbliższej okazji w Pl.
    Podobno sól morska też pomaga-spróbuj inhalacji i okładów- może cosik pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie- spróbujemy, w razie jakbym zaczął bredzić bardziej niż zwykle to świat będzie wiedział kogo winić ;-)

      Usuń
  2. A wiń do woli koleżankę z forum :D
    Nie mogę się powstrzymać, żeby nie wspomnieć o moim ulubieńcu- aloes- zakraplany świetnie oczyszcza zatoki. Mam w domu aloes i często "użyczam" znajomym testując na nich jego właściwości ;)Na brak aloesa na Teneryfie narzekać nie możesz :P
    Czosnek +zwróć uwagę na nerki... Zioła i przyprawy moczopędne....a z braku laku to i piwko pomoże ;)
    Pozdrawiam lucky

    OdpowiedzUsuń
  3. aloes do nosa mocno rozcieńczony, działanie ma silne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pójdziemy sprawdzić figi szlakiem na tamaimo (do fruterii przywieźli dzisiaj dojrzałe to może i dzikie są już dobre) przy okazji urżnę nieco aloesu- ja potrzebuję bardziej do uszu, ale z braku olejku kamforowego- zakrroplimy aloesem.
      Nosowe zatoki tak normalnie jak nie ma calimy to spoko- nurkowanie w tak słonej wodzie naprawdę dobrze im robi- ale uszu nie mogę doleczyć od pół roku.

      pozdrawiam

      Usuń