2013/06/17

żeby nie męczyć wszystkich


Założyłem nowego bloga ulimitles.blogspot.com  gdzie będę wrzucał rzeczy związane z byciem super. Postaramy się sprawdzić czy tylko pigułka daje takie możliwości. I to w dwa tygodnie.
To mają być dwutygodniowe wycieczki w krainę "mogę" i "uda mi się"- bo mam taką małą manię że jak po dwóch tygodniach nie widzę rezultatów to cała zabawa nie jest warta świeczki- my ludzie z życiowym ADHD tak mamy. Do robienia czegoś przez 2 tygodnie jest się dosyc łatwo zmusić- a jak się okaże że to jest dla mnie dobre i jestem zadowolony z wyników to dalej juz pojedzie samo,
Stąd suplementacja smart drugs, biznes, ksiązki itd wszystko to co może z nas zrobić kogoś limitless w ciągu 2 tygodni- no może choć ciut bardziej limitless niż na początku ;-)
No i oczywiscie ćwiczenia Crossfitowe na dany dzień- bo 3 wylatuję na 3 tygodnie do Polski a muszę zadawać ból żeby być szczęśliwy więc..
Od tej pory możecie dokładnie wiedzieć co czują bidoki które nieopatrznie wyraziły akces do tej zabawy i czemu wszyscy na mnie narzekają a własne dzieci uważają za gorsze wcielenie hitlera.
link do pierwszego cwiczenia

1 komentarz:

  1. Super! Będę zerkał, bo cały czas mam trudność z motywacją - jak się zabrać za siebie....

    Tylko prośba, zebyś relacji z wyspy tutaj nie zaniedbywał :)

    Pozdrowienia,
    Biały

    OdpowiedzUsuń