2013/07/23

Nareszcie wróciliśmy do siebie

A w zasadzie to ciągle jeszcze wracamy - to w tym drugim sensie.
Wszystko nas cieszy od nowa, wszyscy się usmiechają- to tu w domu, tu u nas.
Bylismy 3 tygodnie tam nieunas i jak sie Promienna i Dziwnie Słodka(jak się okazało) M 
uśmiechnęła do takiej bidnej, smutnej staruszki na ulicy w Warszawie to  ta przycisnęła
torebkę do siebie i spojrzała ze strachem.
Ludzie jak Wy to wytrzymujecie? My się już nie nadajemy. 
Okradli nam dom. 2 razy w czasie naszego pobytu.
Deszcz, komary, złodzieje- polski lipiec.
Jedno co to spotkaliśmy znajomych za którymi sie stęskniliśmy, a ja się odważyłem
 i zadzwoniłem do Najlepszego Trenera Boksu w Tym i Równoległych Wszechświatach
 czyli samego wielkiego Zbigniewa Raubo. 
Nawet sobie tydzień potrenowałem- spotkałem kilku kolegów z przed lat, 
boksują i dają sobie radę co jest miłe bo strasznie lubiłem towarzystwo
skupione wokół Raubo który jak wiadomo Wielkim Trenerem Jest, Howgh!.
Podsumowując.
Nie zdążyłem zrobić prawa jazdy(no bo termin mojego już minął).
Nie ma dobrej kawy a średnia kosztuje 8pln i trzeba jej dobrze szukać.
Żarcie w knajpach rzeźnia: beznadziejna pizza w sfinksie 29pln.
Widziałem za to miasto które zmieniło się na DUŻY PLUS- Białystok. Pozdrawiamy AiB.
Jestem po nocy na lotnisku więc to by było na tyle.

10 komentarzy:

  1. wytrzymujemy, bo nie znaleźliśmy (jeszcze) pomysłu na utrzymanie się na wyspie
    ;)
    pozdrawiam Autora bloga i Gości,
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli co, chcesz powiedzieć że w Polsce zatrzymują Cię pieniądze?
      Naprawdę? Pieniądze? w Polsce?
      Co Ty Kulczyk jesteś? Albo Czarzasty?
      Chyba nie ma gorszych perspektyw finansowych niż wiązać swoje dochody z Ojczyzną.
      Widziałem że już byłaś tutaj, to przecież widzisz że poziom dochodów jest minimum 2x wyższy a rozwarstwienie mniejsze.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hej !
    Wywołani do tablicy pierwszy raz odpowiadamy, chociaż od dawna z Wami ;-)
    Co nas nie zabije to nas wzmocni !
    Wschodnia dusza zawsze sobie poradzi...
    Na osłodę przypominamy wspólną wizytę w najlepszej restauracji w mieście ( zupa za 2,50 , drugie za 5,00 w wersji dla nieumiejących polować ;-) )
    Zazdrościmy, że Wasze miejsce jest Wasze.

    Pozdrawiamy z kresów
    AiB

    OdpowiedzUsuń
  3. W lecie u nas nie jest tak źle. Te 4 miesiące jest ok. Płakać zacznę pewnie już we wrześniu.

    Do AiB.
    Gdzie w Białymstoku jest taki tani bar?
    Z tanich polecam hortex, topolankę i podlasiak. Wszystkie mają super surówki
    adamsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Do adamsa:
    Oczywiście Podlasiak !
    Pozdrawiam konesera kuchni domowej i wina Don Simon Premium spożywanego z kartonu w pięknych okolicznościach zachodzącego za Gomere słońca...:-)
    ( jeżeli dobrze rozpoznaje...)
    A z AiB

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, było tak dobre że aż żałuję że nie zrobiłem zdjęć- nierozgotowana kasza gryczana, pyszne buraczki, naleśniki ze śmietaną która nie zostawia posmaku mąki w ustach- mogłyby laski poduczyć pseudogwiazdę kuchni gesslerową-choć wątpię czy ona się jeszcze czegoś w życiu nauczy.
    Uczciwa kuchnia- każdemu polecam. Taka białostocka Guanchicha ;-).
    Jak już przyjedziecie to się wybierzemy do którejś u nas- obostrzyli przepisy i mogą być otwarte tylko 4mies w roku, i tylko z własnych produktów oraz wyłącznie domowe wino.
    Czekamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Do AiB
    Podlasiak lubie, kuchnię domową lubię, w Białymstoku mieszkam. Na teneryfie byłem, ale wina nie przypominam, przypominam musujące pite na plaży Los Gigantes z piszącymi tu. Chyba że o czymś nie wiem.
    W każdym razie pozdrawiam, i życzę sobie i wszystkim spotkania na wyspie.
    Ps. W zimie lecę na pewno i to na dłużej.
    adamsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej !
      No to się spotkamy !
      Przepraszam za pomyłkę...
      Nierozpoznanie wynikające ze zbieżności imion i inicjałów...
      Jest więcej takich zakręconych na punkcie Tene Adamów w naszym mieście ;-)
      Pozdrawiam krajana i zapraszam na cavę na plaży !
      A z AiB

      Usuń
    2. Witam,
      Pozdrawiam z Białego
      Na pewno się odezwę przed przyjazdem, i z miłą chęcią..

      adamsa

      Usuń