2013/09/23

Alea iacta est- bilety zostały kupione

Emiraty zamiast Kataru ale co tam ważne że z Madrytu.
Sprawdziłem i ma być wygodnie ;-) Jak nie wierzycie to oto dowód (jakby się nie otwierało to http://www.sfora.pl/Oto-najlepsze-linie-lotnicze-swiata-Zobacz-ranking-a56842)
Zamówiliśmy nawet vegetariańskie jedzonko bo można. Także najpierw 3 godziny w Ryanair a potem hulaj dusza z ekranikami, choć ja wolę więcej miejsca na nogi niz wodotryski. Musimy jeszcze sprawdzić czy nasze rezydencje wystarczą czy nowe Certificado de Viaje trzeba robić żeby potem nam nie robili w Ryanair  zadymy na lotnisku- chociaż mam wrażenie że to może spotkać tylko Angoli bo oni patrzą na słaboanglojęzyczny personel strasznie z góry co tenże personel potrafi wziąć do siebie.
Wylatujemy 13.10 więc niestety finał Subida Tamaimo będą mi musieli Panowie P i B opowiedzieć.
Moja Najniesamowitsza zestawiła nam b.budżetowo przelot więc zostanie więcej $$$ na żarcie.
W Chinach najbardziej niepokoją mnie szklane ściany w hotelowych toaletach WTF? a trochę  prywatności? Różnica kulturowa o której nie miałem pojęcia, ciekawe ile jeszcze takich.
UUUUhu teraz jeszcze wizy, poważna rozmowa u Córki w szkole(nie chcą jej pozwolić robić dwóch klas w ciągu roku a 2tygodnie wakacji im przeszkadzają :-( ), rezerwacja hoteli bez widoku z sypialni na WC, podlanie roślinek... e nie, nie mamy roślinek.
Żeby tylko paczka z Polski w której jest moja ładowarka do aparatu zdążyła przyjść.
Inwazja Kanaryjska na Niczego Się Niespodziewający Acz Posiadający 6tys Lat Historii Naród została rozpoczęta.
No chyba że nie dostaniemy wizy.

1 komentarz:

  1. "No chyba że nie dostaniemy wizy"
    Ping wyjechał z Almerii by złożyć osobiście wyjaśnienia w konsulacie ChRL w Madrycie. ;)

    AK

    OdpowiedzUsuń