2013/09/21

Zapraszamy 28.09.2013 rejestracja do poniedziałku!!!

My już żeśmy się zarejestrowali tj Laski Dwie, Pablito i ja.
traska jest zupełnie fajna 50m przewyższenia na pętli 2km .

Otros mapas 

Satélite
Mapa
200 m
655 m
601 m
0
1
1
2
2,13 km
Vista: 264 veces, descargada: 0 veces
cerca de  Tamaimo, Canarias (España)
Cross Popular Santa Ana
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dHZyUnlYbzVteTMtZFJNblRON290T2c6MQ
Biegamy już od tygodnia ale to nie znaczy że nie Crossfitujemy ;-) tak dobrze to nie ma, nieważne że robiłaś podbiegi "to i tak Twoja seria" jak się mówi w Środowisku Bardzo Ważnych Twardzieli kiedy ktoś zwymiotuje albo uszkodzi sobie cokolwiek czy po prostu zemdleje.
Przyznam się że nawet lubię wieczorne biegi- po całym dniu wydaje się że już nie mam siły, a jednak.
Najgorsze jest marzenie na jawie - wtedy spada tempo. 
Dzisiaj udało mi się nieco pomęczyć na desce więc dynamiki ZERO.
Od jutra zaczynamy dietę przedstartową- obcinamy tłuszcze i białko z nabiału.
Dużo owoców, masło orzechowe(moje rozumienie obcinania tłuszczy- wiem brzmi  śmiesznie zdanie po zdaniu :-).
Chodzi o maksymalnie energetyczny stan/samopoczucie- takie uczucie przebierania nóżkami i podskakiwania w miejscu. Bo towarzystwo musi troszkę popodbiegać a czas jest tylko do środy- potem trzeba zluzować, bieg w sobotę. 
Wiem ze w Polsce też zaczął się sezon biegów, ktoś coś planuje w ramach ruszenia d.... sprzed telewizora, czy mam tam do Was przyjechać?

1 komentarz:

  1. Bardzo się wybieramy do zamieszkania na Teneryfie. Przed latem przyszłego roku.
    Wiec świetnie, że biegasz, i że inni, bo (moja córka) Emilka też biega :-)


    pozdrawiam

    Aga

    OdpowiedzUsuń