2013/12/28

Carrera Nocturna 25.01.2014 zapraszamy


Ekipa Los Salvajes w składzie uszczuplonym(B nie lubi????? biegać, a Córka reprezentuje swój klub pływacki)- czyli tylko ja i Pablo biegniemy jako Dzikusy Z Polski Co Rzucają Ciężarami.
Jeżeli ktoś się jeszcze zdecyduje wziąć udziała to zapraszamy
Plan jest żeby troszkę namieszać więc  zwiększamy składnik wytrzymałościowo/szybkościowy w treningach.
Jako że tym razem mamy cały  miesiąc na przygotowania to i wynik trzeba zrobić ;-). Trochę czuję kolana ale dzięki pracy nad bieganiem Pose'm wzrosła mi prędkość na dużych odcinkach(400-800m). 
Jutro po raz pierwszy w tym cyklu biegnę 10km na bieżni zobaczymy jak wyjdzie. Mam troszkę zaległości w rozwoju czworogłowych (mięśnie z przodu uda)- dlatego metoda Pose mi pasuje bo wtedy biega się głównie d...ą. Na razie utrzymuję się na granicy przetrenowania- bo są fale i surfować trzeba, biegi czy nie biegi.
Dzisiaj wlazło przy nas 6-cioro Kanarków tak na oko 16-17 letnich (Córka mówi że starsi bo ich kojarzy) i okazałosię że Moja Ukochana Córka radzi sobie z falami lepiej niż najlepszy z nich (OK to byli leszcze ale Córka zaczęła tak poważnie coś łapać jakieś 5-6 sesji temu- więc kiełkuje w nas pytanie co oni do jasnej..... robią w wolnym czasie poza oczywiście waleniem rumu Arheuca- widziałem że mieli wysuszoną butelkę na stoliku przy namiocie więc rzucam to ciężkie oskarżenie bez mrugnięcia okiem). Kurcze znowu mnie męczy jak można zmarnować okazję  urodzenia się na tropikalnej wyspie?
A'propos tropikalnych wysp. Myślimy dość luźno nad przeprowadzką na Lanzarote.
Mam konkurs bo mi Alzheimer dokucza a w googlu nie znalazłem - w której powieści występują "Piraci z Lanzaroty"? Mam podejrzenia że to było w "Dziennikach Idziego Blasa" ale nie mam pewności i mi to dokucza :(.
Lanzarota jest mniej zlatynoamerykańszczona i mocno surferska- b.dobre warunki w kilku spotach przez cały rok.
Przybysze z Ameryki Południowej zaczęli mi przeszkadzać. Nie lubię być zły dla ludzi. Na razie nie posunąłem się do pomysłu na bycie dobrym pewnego władcy który tak bardzo nie chciał odczuwać negatywnych emocji że kazał zabijać każdego kogo nie lubił- w ten sposób żył w harmonii ze światem ;-) kochając wszystkich żyjących. Ja uwalniam od swojego towarzystwa i niech płaczą nad tą niepowetowaną stratą, O!
Więc jako się rzekło nie potrafię zaakceptować systemu wartości ludzi z America Latina i ich degeneracyjnego wpływu na kanarków- wymyśliłem że pojadę na Lanzarotę zobaczyć jak to jest kiedy tych zwolenników bylejactwa jest mniej. 
Albo wymyślę coś innego- na razie jestem w rozterce.
A, i najgorsza zima od trzech lat- znowu padał deszcz.

4 komentarze:

  1. Pozdrawiamy Was SERDECZNIIE i zyczymy WSZYSTKIEGIEGO naj
    A&D mili z Was Ludzie.Tesknimy za Wami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracie Chicos! Igualmente! wybierzecie się na karnawał?

      Usuń
  2. Witam, Tatku maila Ci wysłałem, jesteśmy na teneryfie od 3dni, pozdrawiamy gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hola
      widziałem i odpowiedziałem
      pozdrowienia

      Usuń