2014/07/01

Kropla drąży skałę czyli ostatni dzień w Pancracio Socas Garcia

Efekt motyla. (90cio kilowego i bardzo jedyniesłusznego). Poszedłem wczoraj wieczorkiem po raz ostatni do Gimnasio. Że w lipcu zrobię sobie trening w oparciu o kawałki skał, stare opony i drążki na placach zabaw. A tu o 19.00 Łysy Eduardo prowadzi grupę prawiecrossfitu. Łysy Eduardo najbardziej nie mógł nas znieść z tym całym bieganiem i rzucaniem żelastwem. Jako przedstawiciel cywilizacji zachodniej mówił o nas z pogardą "Salvajes"(dzikusy ;-). Pierwszy możliwości crossfitu zauważył Tomi- podpytał(mnie się trochę wstydził bo że to jego praca i musi pytać więc podpytał moją Ukochaną Córkę) i wprowadził crossfitowe rozgrzewki na zajęciach sekcji pływackiej.
Z czasem coraz więcej ludzi zaczęło podglądać i naśladować. Tomi wymyślił że zobaczą czy ludzie chcą takich zajęć. Chcą się okazało. Nawet kanaryjskiej nietechnicznej wersji chcą. Łysy Eduardo przełknął gorzką pigułkę(bo coraz więcej osób zaczęło pytać co ćwiczyć więc mu autorytet zaczął przez palce przeciekać) i zaczął ćwiczyć chłopaków przysiadami i nawet martwymi ciągami!!!! Pożal się boże te martwe ciągi ale na kanaryjskiej siłowni! gdzie wszyscy ćwiczą biceps przyglądając się sobie w lustrze. I starają się nie spocić. To prawdziwa rewolucja. Najfajniej wyglądały deficytowe martwe ciągi- kiedy dla zwiększenia zakresu ruchu stajesz na podwyższeniu żeby móc opuścić ciężar niżej niż normalnie. Łysy Eduardo ustawia kanarki na 30cm podeście i każe im opuszczać sztangę do kolan!!!!! Really i nie rozumie czemu wykreśla go to z grona osobników o trzycyfrowym IQ. Ale jednak robią wielostawowe ćwiczenia z obciążeniem. Nawet mają stanowiska z drążkami po wakacjach kupić. No i chcą któregoś geniusza wysłać na kurs instruktorski(rzeczywistość kocha ironię więc już wiem i jestem pewien że będzie to nienawidzący crossfitu łysy Eduardo). I założyć licencjonowany Crossfitowy box. Ja bym po prostu walnął 42calową plazmę z WOD-ami i standardami ruchów. No ale to ja. MVP(minimum Viable Product) to moja religia A ten miś musi być drogi. Bo inaczej co to za interes?

Kanarki muszą mieć wszystko odprasowane i z firmowym znaczkiem. Najchętniej ze znaczkiem Nike ;-) Z pozytywów to coraz częściej widzę jak młodsze chłopaki ćwiczą zarzut i front squat. Strasznie się wtedy nadymam i duma aż mi uszami wychodzi. Nawet te wydepilowane pedały podpatrując wczoraj zaczęły  robić martwe ciągi. U nas nikt nie ćwiczy większymi ciężarami, jak mają okazję zobaczyć że się sztanga wygina to się wszyscy gapią więc pedały też. I postanowiły same spróbować. Nie wiem tak naprawdę jaka jest ich orientacja seksualna i nie do tego odnosi się określenie pedały. Chodzi bardziej o styl bycia, świeżo wydepilowane nogi i świeżą fryzurkę. Wiem że mają problemy z pewnością siebie więc powstrzymałem się przed poprawianiem tylko mimiką dawałem im do zrozumienia kiedy dobrze a kiedy nie bardzo. Bardzo byli z siebie dumni przed resztą siłowni mimo że na razie ciężary takie jak Ukochana Córka albo M. No ale początki zazwyczaj są skromne. To powodzenia Pedały- zaglądajcie na youtuba i crossfit.com. Ja ruszam do stolicy ;-) My work here is done.
Jeszcze się załapię na otwarcie Lidla 10.07 (Lidel jak tu mówią bo lidl jest dla nich nie do wypowiedzenia). I na Fiesty z okazji Bardzo Jakiejśtam Katolickiej(typu Matki Boskiej Od Automatycznych Śrubokrętów). Już nawet karuzel stoi.
Calima nas dociska i miałem plan przepłynąć z Córką trasę travesii bo zawody już w sobotę. Ale jakoś tak się zeszło i nie zdążyłem. Dzisiaj będziemy nadrabiać. Pewnie nawet zaraz bo od drugiej mamy umówione spotkania na oglądanie mieszkań w Santa Cruz.

5 komentarzy:

  1. Tatko, mam pytanie - nie zwiazanie z powyzszym postem - wracam wlasnie z forum kanryjskiego, naczytalam sie o NIE, SS, meldunkach, rezydencjach, bla, bla ;)
    Powiedz, co w przypadku kiedy nie zamierzam pracowac, a maz pracuje za granica? Ja z dziecmi mamy mieszkac na teneryfie, on bedzie dojezdzajacy - co wowczas z ubezpieczeniem? Chodzi mi glownie o sluzbe zdrowia,
    z gory dziekuje za wyjasnienie,
    Ryska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskie ubezpieczenie NHS jest tu honorowane- jeżeli mąż pracuje w Anglii, jak nie to się ubezpiecz- w Polsce zdrowotne albo NNW i wtedy oni się porozliczają z ubezpieczycielem

      Usuń
    2. Czyli moge sobie w Pl wykupic polise? dobrze to rozumiem? Czy w takiej sytuacji mam szanse na rezydenture? i czy dzieci moga isc do szkoly?
      Przepraszam jesli jestem upierdliwa, wiem, ze wujek G zna odpowiedzi, ale prawda jest taka, ze czasami te informacje kloca sie ze soba - wybacz, ze Cie zadreczam ;)
      Pozdrawiam,
      Rycha :)

      Usuń
    3. a co to jest ta enigmatyczna i opiewana przez klientów pewnego biura nieruchomości rezydentura? bo widzę tu ślad działania cwaniaczków wmawiających że musisz zapłacić im 200e za proste wyrobienie numeru NIE, a nie musisz. Idziesz na policję , robisz NIE w 1h koszt 22e. Wynajmujesz mieszkanie- z kontraktem robisz w ayuntamiento certificado de empadronamiento, idziesz do szkoły zgłaszasz dzieci- ewentualne badania możesz opłacić- 20e od dzieciaka.
      KONIEC- nie pytaj fryzjera czy potrzebujesz strzyżenia.
      Jeżeli ktoś chce na Tobie zarobić to wiadomo że nie doradzi Ci abyś zrobiła wszystko sama i bez dodatkowych kosztów. A swoją drogą kanaryjska rezydencja podatkowa ma sens. np większa kwota zwolniona.
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. dzieki Ci Tatko, w sumie nikt mi niczego wcisnac nie probowal, czytam to tu, to tam o tych wszystkich swistkach i papierkach, a poniewaz sytuacja jest taka, ze ja tam troche jakby na wakacje jade, dzieci do szkoly, a maz w zupelnie innym miejscu bedzie, wiec sie zaczelam zastanawiac czy i jak nasz pobyt bedzie legalny, czy dzieciaki beda ubezpieczone, czy mozemy sie zameldowac, itp., itd.
      Inaczej to wygladalo jak wyjezdzalismy oboje w celach zarobkowych, inaczej to widze teraz, choc pewnie przezywam za bardzo i wyolbrzymiam.
      dziekuje za pomoc,
      Ryska

      Usuń