2014/11/29

Jaki piękny zapach- bo w nocy wiało

Wczoraj dość mocno wiało i cała ulica jest w pimienta falsa- tych czerwonych kuleczkach co pachną i smakują jak pieprz syczuański- więc tak zgadliście dzisiaj królował u mnie w przyprawach. No może współrządził z kminkiem. Na swoim blogu ngondeg narobił mi smaka na arabską kuchnię  więc nakupowałem bakłażanów, papryk, cieciorki i pomidorów ile tylko dałem radę unieść i wszystko poszło na sobotni mocno arabski i niezbyt zgodny z naszą dieta posiłek.
po drodze do fruterii takie kwiatki (drzewka nawet):

- a palmy to na pół zginało mamy pod samym oknem mierzącą ponad 10m i fajnie wyglądało jak się popisywała elastycznością.
to niepozorne w kącie to daszek z czyjegoś patio- kanaryjska sztuka budowlana ma to do siebie że dosyć szybko ulega biodegradacji i w ogóle każdej degradacji.
Ta jasna dróżka przez stok to fragmenty kanaryjskiego budownictwa spływające po deszczu, są tam drzwi, kawałki ścianek, murków i ogrodzeń. Erozja dotyka nie tylko struktur naturalnych ale również tych skleconych(bo nikt nie powie że wybudowanych) przez człowieka.

8 komentarzy:

  1. O.. Ale użyłeś "en dosis bajas" mam nadzieję? :)

    AK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwięcej zapachu mają te skórki- więc jak to jest niewyschnięte to można pieprze ze środka wyrzucić i użyć samych skórek- jest więcej zapachu a mniej pieczenia.

      Usuń
  2. bardzo interesujący blog,gratulacje,będę czytać dalej.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłam z Teneryfy 2 tyg temu. muszę nadrobić czytanie bloga.:) co do poprzedniego artykułu ;porysowanych i potłuczonych samochodów to się zgodzę .Z koleżanką po drodze dla śmiechu liczyłyśmy zdarte i cale samochody. nie liczne nie miały żadnych wgnieceń. niestety nie odwiedziłyśmy żółwi ale mam nadzieje, ze to nadrobimy w kwietniu. Pozdrawiam z zimnej i pochmurnej Warszawy. Dorota. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota gdzie się zatrzymujesz na Teneryfie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Callao Garden - Callao Salvaje

    OdpowiedzUsuń
  6. blisko ale nie starczyło czasu :(

    OdpowiedzUsuń