2014/11/20

Żeby aż takie mieć kłopoty z arytmetyką? to trzeba być kretynem

foto Jimmy Flink flickr 
Czyli nie wszyscy Polacy są inteligentniejsi od kanarków,  niektórzy są jednak głupsi. Na http://www.poloniacanarias.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=1573 się odezwal bidul że samochody na teneryfie drogie i że poniżej 2500euro to nic do jeżdżenia się nie wybierze. Pański piesek. Do jeżdżenia to się mnóstwo samochodów poniżej 1000e nadaje. Do szpanowania przed znajomymi, rodziną, dziewczynami pewnie nie tak bardzo- ale do jeżdżenia owszem. Klimat wyspy powoduje że rdza to nie kłopot a umiejętności współkierujących że wszystkie auta czeka BUM prędzej czy później. Nam Smarkacz na prostej
Av Venezueli na swiatłach wjechał w tył, Saabina jest pancerna i mu się przód w seacie złożył a na Saabince nawet znaku na zderzaku, wsiadłem i pojechałem dalej. Ale nie jest to miejsce gdzie z lekkim sercem ujeżdżałbym wycackanego klasyka. Wg mnie nie warto tu(ani też chyba nigdzie indziej) w auto inwestować. I pojawia się kłopot. Bo tatko powiedział że do 1000e coś się da znaleźć a tu nic nie ma. Se z niemiec sprowadzę. A najlepiej to z Polski takie jakieś na niemieckich blachach. Bo przecież najtaniej niemieckie auto kupić od handlarza prawda? On je z dobrego serca sprowadza nie dla zarobku. No i kupię okazyjnie  bo silnik 2,2 to jak w Polsce rejestrować to opłaty duże a wszędzie indziej  powyżej dwóch litrów to za darmo rejestrują, nie? i OC pewnie najniższe?
Tylko mi pomóżcie zarejestrować. Tak żebym się niczego nie musiał dowiadywać, bo mi się móżdżek przegrzeje. No co jest, nikt nie pomaga? No ruchy: pytajcie, sprawdzajcie bo ja może bym i to auto kupił nawet może, kiedyś, jakoś. A piszę tak żeby ktoś się nabrał że ono juz jest na wyspach. Taki jestem Cwany i Sprytny. Że niby skorzystam z jakiejś firmy - znam ten typ i nie lubię. Nie szanuje cudzego czasu i wprowadza w błąd ludzi od których chce pomocy.
Ale ja ci bidoku i tak pomogę- w matematyce z zakresu klas 1-3 Ci pomogę. Bo widzę że mam do czynienia z Beneficjentem Obniżenia Poziomu Edukacji w Polsce. Inaczej trzecia klasa to byłyby cztery najdłuższe lata w życiu ;-)
 Ot takie zadanie z tekstem.
Znajomi kupili sobie BMW we Włoszech, nówkę do swojego domu w Alpach, żeby tam sobie jeździć. Mieszkają na Teneryfie. W domu w owych włoskich alpach byli DWA razy w ciągu 15lat. No to nawet im wydało się bezsensowne. Sprzedali dom w zeszłym roku. A w domu stało sobie BMW 318IS Coupe z przebiegiem 7000km. Panu Właścicielowi było autka żal- sprowadzimy w kontenerze z resztą gratów na wyspę. OK sprowadzili. Przerejestrowujemy. Pieniądze są, agencja celna załatwi sprawę. Taaa pewnie. Miesiąc zabawy, 5 czy sześć wizyt w różnych urzędach i 1500euro opłat +prowizja agencji. Tłumaczą że: my wiemy że to głupie ale no sam to auto wybierałem i żal mi je było za grosze oddać.
To teraz zadanie dla Wolnomyślących Sprytnych Sprowadzaczy Aut:
przejazd z Polski do Huelvy autem 2200ccm- minimum 500e
prom 500e
przerejestrowanie 1500e
razem: 2500euro i to samych kosztów nie licząc ceny auta.
A sprowadzamy samochód bo cena 2500euro za samochód na miejscu i bez całej zabawy to za drogo.
Pytanie:
 Oblicz IQ osoby która nie jest w stanie zrozumieć powyższego. Pamiętaj że marchewka ma IQ 14.

LEMMINGI ZOSTAŃCIE W POLSCE- w Europie ekosystem nie jest przygotowany na wasze istnienie. W Europie Polak to synonim skrzyżowania Supermena z McGyverem. Wy nam wstydu narobicie. Sio.  Chyba że jako entertainment: żeby kanarki miały zabawę oglądając głupszych od siebie.

4 komentarze:

  1. No ...jak dla mnie zabrakło Ci w równaniu kostki do kibla ;D ;D ;D
    Napisał to...zgadnij kto? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie dziwi (tam nikt nie patrzy na te współczesne błyszczące awaryjne badziewia) - między 500-1000Eur jest do wyboru do koloru.

    Ma mieć konkretny silnik i do tego taki "polski", to tylko ;)
    http://www.milanuncios.com/daewoo-de-segunda-mano/daewoo-nubira-143480559.htm

    Jeżeli ma być wabik (złoto nie tylko na szyji!) na głupie panny....
    http://www.milanuncios.com/renault-de-segunda-mano/renault-clio-143876209.htm

    A tak serio.. jeżeli bym miał mieć smoka powyżej 2 ltr, to tylko pozbawiony zbędnej elektroniki Merc 190tka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 150%, tu trzeba brać takie auta jakie afrykanie kupują w niemczech, po prostu łatwe w utrzymaniu, ale nie zaglądając nikomu w gusta to nawet przy przyjętych błędnych założeniach 10letniego opla(tak dedukuję po silniku) i tak całość rozumowania sie tzw kupy nie trzyma

      Usuń
  3. Zainspirowany linkami znalazłem coś takiego
    http://www.milanuncios.com/coches-de-segunda-mano/honda-civic-primera-generacion-130851549.htm
    Temat Prawdziwych samochodów jest na czasie, Ja już nie kupię samochodu, w którym by wymienić np pompę paliwa, trzeba w kompie grzebać, albo by wymienić żarnik w reflektorach, trzeba wymienić całą lampę. A to już norma w samochodach.
    Pozdrawiam,
    adamsa

    OdpowiedzUsuń