2014/11/06

Zebranie klubu i drzwi do nowej kariery!!!

przyszedł El presidente naszego klubu na zajęcia i mówi że jutro jest zebranie organizacyjne i żeby przygotować papiery jakie kto ma z ayuntamiento i z haciendado. Bo że trzeba udokumentować stan dochodów. Co? Znaczy co ci co mają małe dochody to ok a reszta pewnie będzie musiała płacić za zajęcia -kicha. Co co? jakie 100e/miesiąc powaliło was? zaraz zaraz- że można dostać tylko trzeba wnioski wypełnić i po to jutro zebranie. Nieźle, ale i tak nie dla mnie. Że dla mnie też?
No i się okazuje że od pierwszej walki kanaryjski rząd zaczyna cię traktować jako profesjonalistę. Masz prawo do świadczeń i stypendium sportowego. Na razie nie skorzystałem. Ale kręci mnie żeby mieć w życiorysie taki fragment "rok 2014- zostaje profesjonalnym  zawodnikiem Lucha Canaria" tego nie przebije prezydentura niewielkiego kraju nie?

4 komentarze:

  1. Wcięło mi wczorajszy komentarz, czy wzmiankę o Wojowniku Oglala uznałeś za "inappropriate"? ;)

    AK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o czym mówisz- nic nie kasowałem musiał się google zdurnić, wrzuć jeszczeraz jak masz w pamięci ;-)

      Usuń
    2. To ten genialny blogspot dalej tyranizuje ludzi
      (kasuje/ niepublikuje wpisu) u Ciebie na blogu ;P

      Usuń
  2. Mam, ale to już będzie forced i nie flamboyant. Ale zrób sobie taki oficjalny wpis do życiorysu. :)

    AK

    OdpowiedzUsuń