2015/01/09

no i mimo że nie ma tu rzek to coś właśnie przepłynęło

Ale niespodzianka z Polski poprawiła mi humor od rana. Nie jestem b.cierpliwym człowiekiem ale naprawdę warto było czekać. W sensie że jak sobie usiądziesz na brzegu rzeki to dojrzysz w końcu spływające ciała wrogów. Problem jest ze znalezieniem rzeki a nad oceanem akurat cholernie dmucha. No i siedzenie jest podobno niezdrowe jako postawa. Mimo to miło widzieć że rzeczywistość i czas radzą sobie bez mojego udziału. To już druga wesz w krótkim odstępie czasu. Niestety nie znalazłem oryginalnego teledysku z józiem(a szukałem) więc musi być to.
I tak wiadomo o kogo chodzi. Czasem jak coś do mnie dociera z Polski to są to rzeczy na które w Polsce czekałem i się nie doczekałem. A teraz jak już zrezygnowałem z czekania to nawet jaruzelski umarł :)))) Może to taka jaskółka była i się worek rozwiązał. Tak nienawidzę. Nienawidzę ludzi którzy chcą nami rządzić jak stadem dobytku. Traktując jak element środowiska, wykorzystując bez wyrzutów sumienia. Nieważne czy to brytyjska królowa, jaruzelski czy margaret thatcher.

 Czy też józio z pełno buzio. I bardziej przemawia do mnie stosunek gruzinów do umarłych wrogów: wykopać z grobu i wyrzucić na śmietnik. Więc spieprzaj łysy do moskwy!
A dla tych wszystkich którzy nie widzą przełożenia polityki na normalne życie normalnych ludzi taka mała historyjka z życia wzięta. Chciałem zamówić w Polsce produkty z blistru(taki plastik). Bo żeby wspierać polskie a nie ściągać z Chin. Ceny beznadziejne i u wszystkich takie same. Wiadomo że jestem niecierpliwy. To jak wy tak to ja zaraz zamawiam linię produkcyjną z Chin i was wszystkich cholerni tandeciarze wykończę. Dzwonię rozmawiam z 20-tym już "producentem" i w końcu mu to mówię że" wie pan jak się nie dogadamy to ja sam zacznę produkcję bo przy cenach maszyn to mi się po 3 zamówieniach zwróci" i interlokutor wypalił:" a dojścia w olefinach pan masz? bo jak nie to pan se możesz". Tak chodziło o firmę "Basell Orlen Polyolefins" która rządzi polskim rynkiem plastiku. No a małżonka józia maryśka mogła tam wszystko przez siemiątkowską która zasiadała w zarządzie. Sama marysia zasiadała w zarządach. jk serwis i polleksu firm żerujących na orlenie. I jak mówił mój jeden znajomy tych ludzi nie trzeba nienawidzieć dlatego że choinkę ukradli tylko dlatego że las spalili żeby znaku nie było. Bo to jest powód dla którego w Polsce nic się nie udaje. A jak Polacy wyjadą do Anglii czy Irlandii to nagle rozwijają skrzydła aż się mało miejsca dla angoli robi ;-).

1 komentarz:

  1. https://soundcloud.com/andrzej-go-ota/oleksy/s-rSGmX

    OdpowiedzUsuń