2015/06/30

Bilety zostały kupione

Przepłaciliśmy jak NieMy(straszną mam słabość do takich potworków dwuznacznych) ale 15.07 wylatujemy z Teneryfy w świat. Dzisiaj był Propietario(landlord) pogadać i obejrzeć co żeśmy w mieszkaniu zniszczyli. No a że nawet ścianę popaćkaną oponami rowerów odmalowałem to był zdziwiony. I zaczęło się gadanie o zwrocie  kaucji(fianza). Że sobie odmieszkac mamy- ale ja juz zapłaciłem. Nie bo wy po miesiącu płacicie. Nie, jak podpisywaliśmy umowę dostałeś kasę za fianzę i pierwszy czynsz. No tak ale teraz chcecie zostać do 15-go to jak raz pół miesiąca odmieszkacie. Umowę podpisywaliśmy 15-go i miesiąc liczy się 16-15. I tak dobre dziesięć minut w kółko. Wiedzieliśmy że kanarki z Północy nie oddają kaucji pod pretekstem czegokolwiek a czasem i bez pretekstu. Więc odliczałem przez ostatnie pół roku wodę i prąd. Policzyłem że jest mi jeszcze winny 65Euro. A on przyniósł fakturę za cały rok smieci na 96Euro. Więc w zasadzie nie ma o czym mówić. Ale takiej drobnej chytrości nienawidzę. Chcesz się liczyć i mnie oszwabić. No to masz. Mówię więc z mina wydymanego: zapłać tę fakturę i będziemy kwita. Ależ mu się twarz rozjaśniła. jak mnie za rękę chwycił. Że super i że jakbyśmy na wyspie byli jeszcze kiedyś to sie spotkajmy itp itd.
Może patrząc z boku to świństwo jak wyciągnięcie monet ślepemu żebrakowi z proszalnego kapelusza, może. Mnie głupota w połączeniu zwłaszcza z tą wiejską chytrością drażni i taką maleńką paskudną satysfakcję mi to sprawiło. że to oznacza że jestem złym człowiekiem bo to jakby duży małemu w nos dał? Pewnie tak. Ale oznacza to też że czas na mnie skoro robienie ludziom złych rzeczy sprawia mi przyjemność.


6 komentarzy:

  1. Spokojnie, może jeszcze te bilety linia lotnicza anuluje.
    A nie można wynająć mieszkania z pelnymi opłatami?
    Po prostu stawka i tyle, ew. woda i prąd powyżej limitu płatny
    adamsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy to nie tak, jeżeli by nam zależało tak jak kiedyś to trochę zabawy i 400e w medano za dwie sypialnie da się znaleźć, 440 mamy od ręki- czeka wolne. Kłopot jest że my się cieszymy że juz wyjeżdżamy i że nareszcie jakaś zmiana i że nie zostaniemy kanarkami- wiem że są mili i się uśmiechają i nie ma road rage ale to jednak nie nasza bajka. Cały świat jest do zobaczenia i trudno ktoś musi ;-)

      Usuń
    2. No ktoś musi a my bedziemy za wami,testerami,jezdzić ;D ;D ;D Czyli robimy zamiankę ;D Ja z Miką w sobotę przylatujemy,możemy się spiknąć ;D A tak przy okazji,to Twój saab na mil anuncios? ;D
      Pozdrawiam
      Dzidek

      Usuń
    3. mój w końcu nie tak wiele jest podkręconych saabów na teneryfie, a co szukasz? ;-)

      Usuń
  2. witaj,
    jednak wyjezdzasz wielka szkoda,a myslalem ze sie spotkamy jeszcze na ten,pozdr Z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świat jest spory a podobno sześć relacji(typu wujka zięcia szwagra ciotki syn) doprowadzi nas do dowolnej osoby na ziemi więc nie wykluczone że się spotkamy

      Usuń