2015/06/27

Dzięki wszystkim- jeszcze nie koniec ale już jakby troszkę finał

Niesamowite że taki właśnie obrazek zobaczyłem przed chwilą i to na krótko przed wyjazdem. Phi, rzeczywistość bywa dowcipna. Niby 99 999 nie jest dziwniejsza niż 99 997 i niż 100 003 ale zbiegi okoliczności mają to do siebie że zapadają w pamięć bo są właśnie ciut bardziej niezwykłe niż zwykle. Ze tak dokładnie PrawieNaKoniec te 100000 wejść się uzbierało. Nie wiem czy na koniec bloga ale na koniec pomieszkiwania na Teneryfie. Wyjeżdżamy w okolicach 15.07. Nie ma tanich biletów i musimy brać co dają. i jeszcze dopłacać za bagaż. Problemy Afryki to dla kanarów błogosławieństwo sądząc po obłożeniu. Wszystko się wyjaśni w poniedziałek pomiędzy naszymi zamiarami a kanaryjską biurokracją dlatego nie kupiliśmy biletów jeszcze i ciekawe czy bardziej nie podrożeją. W poniedziałek mamy spotkanie z Inspektorą w sprawie lipcowego terminu PAU. Albo wrześniowego terminu zakończenia Bachillerato.
Oceny Córka dostała z 4 klasy ESO, 1klasy bachillerato i 2klasy bachillerato(tu jest czteroletnie gimnazjum i dwuletnie liceum). Do zakończenia programu  tego całego Bachillerato brakuje jej 4 kursów( w sensie przedmiotów bo np nauczycielka od biologii nie chciała zrobic testów z programu bachillerato i 2 przedmioty biologia 1 i biologia 2 do zaliczenia). Tak czy siak to jest ilość materiału jak ą Córka wciągnie w swój Mocno Rozwinięty Płat Czołowy w kilka dni i co potem? ma się dziewięć miesięcy obijać? A może zwolnić do tempa współuczniów/? Nie ma sensu żeby chodziła cały rok do szkoły i się nudziła/marnowała młodość. Blefujemy więc przed Inspektorą że dostała propozycję półrocznych praktyk w Chinach. I że albo teraz albo jakby co to wróci najwyżej w kwietniu dokończyć tę cholerną edukację. Ale wolelibyśmy żeby dali jej skończyć już.  Zobaczymy czy to wypali w poniedziałek właśnie i od tego zależy termin wyjazdu. Bo to że wyjeżdżamy to fajna zmiana. I trochę strach i trochę ekscytacja. Zobaczymy gdzie się zatrzymamy. Azja czy Silicon Valley? Czy Kanada? Australia wydaje się zbyt podobna do Teneryfy więc najmniej prawdopodobnie. Na razie do Polski paszport odebrać mój i dziecku wyrobić świeży.
Póki co to bardzo dziękuję za te 100 000 odwiedzin zwłaszcza tym co NiewiadomoCzymPowodowani  wpadają tu mniej lub bardziej regularnie mimo iż bywam(jestem?) ciężki do zniesienia nawet w formie wpisów blogowych.

2 komentarze:

  1. Nie przesadzaj nie jest tak żle z Tobą jak każdy,często mądrze gadasz ale i potrafisz bredzić jak nieprzytomny ;D To,że zmieniasz kraj nie oznacza,że musisz sie z tym blogiem zegnać,wystarczy,że będziesz zaczynał wpisy od słowa:Juz nie na TF ;D
    Pozdrawiam
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
  2. heja
    super piszesz i sie spoko czyta pozdr Z

    OdpowiedzUsuń