2016/05/24

Muslimy czyhają- poderżną wam gardła a żony uprowadzą w jasyr


Tak przynajmniej wynika z odbioru TV za pośrednictwem tej częsci społeczeństwa co ogląda. No bo sami nie oglądamy- ok to może nie do końca prawda w hiszpańskiej oglądamy Boba Esponję i Historias Corrientes i Asombroso Mundo de Gambol ale tam nic nie ma o wielkim zagrozeniu. A musi byc wielkie bo nawet tutaj na blogu internauta o ujmującej ksywce "waliza" wyraził obawę jak to można być przez owych wrażych obcych kosą pociągniętym i to bez okazji żniw i żeńców w turbanach nieuwagi tylko tak z przemysłem i rozmysłem i złą wolą też ;-).
Drodzy moi pewnie jest tak jak mówicie-myslicie bo telewizja to wasze okno na świat ale.. ale zanim staną pod drzwiami i nocą sziszami w drzwi załomocą i zrabują  wam te dwuletnie renault oraz żadnej kobiecie w obejściu nie odpuszczą jak to dzicz no to zanim to wszystko nastąpi to żeby sie ukryć wykonują pozyteczne prace np wymieniają sprzęgło z dociskiem w Voyagerze za 100Euro pod domem klienta.
Sam jeden Mecanico z Arabii rozebrał pół auta w jeden dzień pojechał kupił sprzęgło w komplecie i założył następnego dnia. skręcił auto i zbieżnosci nie zgubił. więc jakbyście byli  w okolicy to +34 617 79 22 63 (tengo guaza czyli łacap) i anglik taki co to ma kilka aut też go chwalił. Ja myslałem że jestem kozak jak bez kanału i z pomocą dwóch pieńków wymieniłem skrzynię w fordzie scorpio ale naprawde chylę kapelusza z piorkiem- wszystko gra i nawet niemożliwe do zdiagnozowania w warszawskim superdrogim serwisie amierykańskim wygłupy beznadziejnego silnika mitsubishi 2,4 wzięły i znikły. A też wyrwali 400pln bo ze podobno wymienili świece i umyli przepustnicę- wywalanie checkinu zostało. Mecanico Mazarron(tak mam zapisanego w guazie) naprawił przy okazji hi hi
Dostałem kontakt do niego przez innego  z kolei Parszywego Wroga Cywilizacji Opartej Na Chrześcjańskiej Miłości Bliźniego(btw przymiotnikowa miłość jest jak przymiotnikowa wolność i np socjalistyczna demokracja)  który to sprzedał mi bicicletę za 20e pewnie żeby mieć za co sponsorowac międzynarodowy terroryzm.
ok rzeczywiście nie znoszę stosunku do kobiet i nie wyobrażam sobie żeby ta cywilizacja przetrwała chociażby z tego powodu że ciemięzy 50% populacji tyle że na boga poczytajcie biblię- wyznawcy Wielkiego Katola nie są w niczym lepsi (wielki katol to genialny wymysł Eddie Izarda na to skąd sie w ogóle katolicyzm wziął)
 tyle że ich żeśmy już od długiego czasu cywilizowali i pozbawiali wpływu na nasze życie- kiedy zeświecczeją muzułmanie staną się tak samo kulturalni i wartosciowi jak chrześćjanie czyli tylko odrobinę mniej cywilizowani niż niewierzący ;-).
Z Hiszpanii widać że bardziej upierdliwi są cyganie bo ich olewamy i nie wymuszamy np obowiązku szkolnego przez co powstają kolejne pokolenia nie umiejące żyć w świecie bez zaplecza cygańskiego i bojąca się owego niezrozumiałego świata Innych.
Im więcej jeździsz tym bardziej dociera że Inni to są tacy sami ludzie jak my poza może politykami i dziennikarzami lokalnych tefałenów których no... nie kocham zbytnio.
I zanim może się zaczniesz bać fali zalewającej europę to pomyśl czemu za swoje pieniądze wysłałeś morderców którzy zbombardowali kobiety i dzieci w Nangar Khel?  i czy sam nie jesteś sponsorem terroryzmu?
 nic sie nie stało, Polacy nic się nie stało

http://pl.blastingnews.com/europa/2016/02/polscy-zolnierze-oskarzeni-o-zbrodnie-wojenna-w-nangar-khel-uniewinnieni-00794199.html

48 komentarzy:

  1. :-) :-) podpisuję się obiema rączkami! A przy okazji krucjat i innych chrześcijańskich imprez, to za panowania Izabelki, Hiszpania też krwią miłosierdzia chrześcijańskiego spływała.(Bukur Moranka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    To żeś dopierdzielił...to że ktoś kiedyś nie oznacza że inni teraz ...mogą.Brednie za tanią wymianę sprzęgła i popierdułkę.Znajdz wsród 1000 takich stu...powodzenia bedzie tylko ten wyjatek.No ale czas pokaże czy masz rację,osobiście obawiam sie,że nie.
    pozdrawiam
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ilu europejczyków zginęło w tym roku z rąk muzułmanów? ilu Twoich kolegów z podwórka straciło dom i rodzinę, pracę i dorobek życia? a zastanowiłeś się kiedyś jak to wygląda w syrii, iraku, afganistanie? palestynie? 100 ofiar to ogromna ilość w paryżu ale zadna jeśli mówimy o życiu "brudasów" których wybuchają u nich w kraju nasi bohaterscy żołnierze. Zrozum oni te "brudasy" mają więcej powodów żeby bać się krwiożerczego Dzidka niż ty masz żeby uważać Abdula za zagrożenie. Bo sponsorujesz ich krzywdy- na protestach przeciw wysyłaniu polskich morderców do iraku Cię nie widziałem. pomyśl. wyjazd z polski to wielka wolność i szansa - nie warto pielęgnować mentalności zaścianka

      Usuń
    2. Oj nie weszło w odpowiedz...a ilu Twoich brudsasów zginęło z moich rąk i moich kolegów?czy ja tam się pcham?pretensje do rządów...jakich? sam wiesz.Pierdolenie takie usprawiedliwisz to na zasadzie głodu w Etiopii gdzie qwa sie cały syf zbierał tam gdzie zarcie rozdawali a nikt nie miał pojęcia ,ze poza tym getto było ok,uszczęsliwianie na siłę.Takie czasy wypnę dupsko bedę modny i moderne,masz prawo do tego i Ci nie odmawiam ...wypinaj.
      Pozdrawiam
      Dzidek

      Usuń
    3. I taki aneks jeszcze ...ja wszędzie wchodzę do lokali ...nie patrze Niemieć,Latynos czy inna menda ...a Ty? i kto tu pielegnuje.
      dzidek

      Usuń
    4. I wyjeb ten link o oskarzeniu polskich zołnierzy Swinio jebana,wstydził bys sie qwa mosku jeden...bo jak ci sie krzywda stanie to na całe gardło bedziesz jape darł,ze tych zołnierzy tam nie było gdzie ty potrzebiowałes..życie ci dało ostrzezenie ...drugiego nie bedzie....wstyd stary jaki wstyd....
      Dzidek

      Usuń
    5. a ja nie siedzę po knajpach bo mam ciekawsze zajęcia- naprawdę spróbuj się nauczyć czegoś nowego, to pochłania i pokazuje nowe aspekty rzeczy/sytuacji które wydawałoby się dobrze znasz. Czyli dostajesz nowy,ciekawy, błyszczący swiat do oglądania.

      Usuń
    6. Tatko ty nie siedzisz po kanjpach ....a ja to alkocholik...ja Ci mendo wypominam wizyte w santa cruse gdzie wybrzydzałes na lokale i to było w dzien i poszlismy na colę...ale nie ma to jak dojebac i z Dzidka wyjdzie pijak z tatka panci...może ty zajmij się nie pisań bzdetów?to nie bedziesz szkodził.proponuje zasadę milczenie złotem...dostaniesz nowy piękny twój swiat co nikt ci nie namiesza...a propo odpowiedz odnośnie zajęć znajdziesz niżej.
      Dzidek

      Usuń
  3. Bravo tatko !!!!!!
    Pieknie to opisales .....
    Ciebie to pala nie dobija ....
    Cudownie ze masz zawsze swoje zdanie !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki
      oj wiesz jak jest- jak raz się zaczniesz wyłamywać to potem się przyzwyczajasz. Teraz to nawet modne: kontrarianizm.
      pozdro

      Usuń
    2. Misiek a gdzie ty spierdoliłeś ,że brawo piszesz przez V...
      Dzidek

      Usuń
    3. sorki tatko bo dopiero teraz obejrzałem...kawałek...ten zajebiscie smieszny pedał to ten Twój qwa argument?zenua....
      Dzidek

      Usuń
  4. Witam
    Powiedz w jaki sposób ja sponsoruje? bo już nic nie płacę w Polsce a w jaki Ty?Wyjebane mam na brudasów i nic nie pielęgnuje bo znam ich z autopsji też...powinieneś o tym pamiętać.Wiesz tak szczerze...podoba Ci się mechanika ...ale podejście do kobiet nie...to tak jak byś pozwalał sobie pół gwozdzia w dupę wsadzić...i pisze to łagodnie.J a wiem ,że poprawność i tym podobne bajery,al chłopie patrz na fakty a nie,że Ci sie wydaje...to tak jak z tymi twoimi za dużymi portkami na dupie u bambusów...wiem ,że sprawdziłeś ;D ;D i tak samo z Indiami oraz Chiny Ci się zesrały bo życie to nie popierdułka bo nam sie wydaje,chciałbym byc tak beztroski ale sam wiedz ,ze taka beztroska kosztuje i nie raz przerobiłeś.Wiesz,że to normalny ton mojej polemiki tak wiec bez napięcia.
    Pozdrawiam
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i te bidne "brudasy" też nic nie płacą a uważasz że się przyłączają- widzisz mam porównanie do polskich katolików bo się w pewnym momencie na wieś wyniosłem i widzę że problem leży w religii (każdej religii) zaś dobrobyt powoduje ze ludzie sa mniej religijni więc lepsi. To nie Arabowie rozpętali piekło w syrii czy iraku. To bohaterscy "wyzwoliciele" z polską flagą na rękawie i krzyżykiem na szyi tak im umilili zycie że arabowie wolą umierać albo uciekać. Ja pamiętam tych bardziej opalonych obywateli kuli ziemskiej sprzed 20lat kiedy pracowałem w londynie i byłem zachwycony jak się asymilują a teraz sie nie asymilują- nie widzisz dlaczego?

      Usuń
  5. Witam.
    To byli Arabowie czy Indyiczycy?,ci co sie asymilowali? bo ja sprzed 25 lat w Niemczech tego nie widziałem zawsze tworzyli swoje grupy i dzielnice wręcz.Nie chcę tu się rozwodzić,jestem przeciwny temu napływowi bo w wiekszosci to zwykłe jebane lenie imigranci co liczą na socjal,prawdziwych uchodzców niestety mało.I sprawdz sobie jak takie pokolenia sie radykalizują to normalne.Niestety jeden arab normalny wiosny nie czyni a raczej potwierdza regułę.Pozdrawiam Was serdecznie.Jak długo zabawicie w Hiszpanii? po sezonie bedziemy jeszcze raz wracać autem na TF.
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no akurat hindusi to mieli opanowane 90% branży IT i 100% accountancy hi hi. Ciągle nie chcesz zobaczyć w arabach takich samych ludzi jak my tyle że niestety zbyt religijnych. Wszystkie religie to zło - muzułmańska nie jest wyjątkiem ja chcę zwrócić uwagę że mimo to więcej muzułmanów mordują "cywilizowani" chrześćjanie niż bidnych chrześćjan zarzynają "dzikie brudasy" i to wszystko. Nie będę bronił muzułmanów jako grupy bo to wstrętne wrzucać ludzi do jednego worka jak bezosobową tłuszczę a i sam bym nie chciał żeby mnie ktoś postrzegał przez pryzmat polaka-katolika tylko dlatego że ciągle mam polski paszport. Widzę że są w tej kulturze rzeczy które mi się podobają i takie które nie- a że jestem wybredny to traktuję świat jak sałatkę owocową wybieram sobie co mi gdzie pasuje a na resztę warczę.
      po sezonie jak dobrze pójdzie to już będziemy w indonezji

      Usuń
  6. Witam
    Ostatnie pytanie i masz spokój:skąd czerpiesz dane na temat proporcji zabitych chrzescijan i muzułmanów?piszesz to z takim przekonaniem.Uwzgledniasz jak się sami między sobą tłuką?
    Araby biologicznie jak my,mentalnie juz przepaść,pamieta,że każdy cię nakłamie w oczy bez mrugnięcia bo mogą.
    Zycie to nie sałatka nie poprzebierasz...i Ty o tym bardzo dobrze wiesz.W@ sumie to udzieliłem sie w temacie z powodu pseudo ironicznego tytułu który dla mnie jest co najmniej niesmaczny i nie na miejscu.
    Pozdrawiam
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Międzynarodowe stowarzyszenie organizacji medycznych opublikowało opracowanie konkludujące, że w prowadzonych przez USA wojnach w Iraku, Afganistanie i Pakistanie zginęło ponad 1,3 mln ludzi.
      Laureat Pokojowej Nagrody Nobla Lekarze Przeciw Wojnie Nuklearnej (IPPNW), wraz z Lekarzami na Rzecz Odpowiedzialności Społecznej i Lekarzami na Rzecz Globalnego Przetrwania, opublikowali raport zatytułowany „Liczba ofiar śmiertelnych. Dane liczbowe o stratach w ludziach po 10 latach ‘wojny z terroryzmem’”. W badaniu zajmowano się zgonami, których bezpośrednią bądź pośrednią przyczyną była ponad dekada prowadzonych przez USA wojen w trzech krajach: Iraku, Afganistanie i Pakistanie, choć nie wliczono zgonów z innych krajów zaatakowanych przez amerykańskie i sojusznicze siły zbrojne, w tym Jemenu, Somalii, Libii i Syrii.
      Może i tytuł dla Ciebie niesmaczny ale czy zastanawiałeś sie dlaczego akurat Ty sie poczułeś dotknięty? a jak'waliza" napisał że on sie boi bo arab go moze kosą pojechać w barcelonie to wiedziałem że muszę coś z tym zrobic bo mnie cholerne katole uwierają- mordują kogo się da i jeszcze szukają winnych w tych mordowanych. Czy Afgańczycy zabili 9-cioro polskich kobiet i dzieci? a polacy zabili co najmniej 9-cioro afgańskich. Myśl zamiast oglądać telewizję.

      Usuń
    2. Nie ogladam telewizji ptysiu ...a ter mi wyjasnij jaka wiara wsród tych mordujących...proponuje samemu włączyć myślenie nie pisz katole,chrześcijanie,napisz Amerykanie lub co tam wolisz...ku poprawnosci nie ma takiego kraju jak hindusia więc dlacZego hindusi? myśl tatko myśl.
      Pozdrawiam
      Dzidek

      Usuń
    3. Co się z Tobą dzieje?jak byłeś,tak nadal ślepy jesteś,brniesz w tą swoją wszechwiedzę i wiarę internetową,żeś wyłączył rozumowanie...jateż boję sie araba,że mi kosą pojedzie i co w odwecie zrobisz ?kogo oskarżysz?hinskich buddystów co mordowali inne nacje to znaczy że buddysci to czubki.Taki masz tok rozumowania kto bieły to katol kto ciapaty to muzułmamnin indyjczyk to hindus....pathetic.
      Pozdrawiam
      Dzidek

      Usuń
  7. sorki za błędy
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałem ten raport i widzę,że na szybkiego coś mi wyciągnołeś bez sprawdzenia,duży procent zabitych jest z reki innych arabów i mi nie pierdol kocioipołów pokaz mi teraz raport bodnosnie chrześcijan czy katolików zabitych tam?
    Liczba zwolenników Mahometa szybko rosła. Zgromadzeni w Medynie rozpoczęli podboje, podporządkowując prorokowi kolejne plemiona arabskie. Pod koniec życia Mahometa pod jego zwierzchnictwem znalazła się Mekka i większość Półwyspu Arabskiego. Gdy Mahomet zmarł, na czele muzułmanów stanął jego teść, Abu Bakr, który przyjął tytuł kalifa, czyli następcy, zastępcy Proroka. Religia islamska wyzwoliła w Arabach wielką energię i ekspansywność. W ciągu następnych dziesięcioleci VII i VIII w. podbili oni ogromne obszary: na Bliskim Wschodzie – Palestynę i Syrię; w Afryce – całą jej część północną, od Egiptu po Maghreb (czyli dzisiejsze Maroko i Algierię); na Bliskim Wschodzie i w Azji Środkowej – tereny Mezopotamii i Persji, a następnie obszary do Turkiestanu i granic Indii. Oblegali nawet Konstantynopol, ale go nie zdobyli. Jednocześnie z podbojami na wschodzie prowadzili je w kierunku zachodnim. W 711 przeprawili się przez Cieśninę Gibraltarską i zajęli Półwysep Iberyjski. Powstrzymani zostali dopiero przez Franków w bitwie pod Poitiers (732). W VIII i IX w. przejściowo opanowali Sycylię, Sardynię i atakowali Półwysep Apeniński.
    k
    Kto tu zaczynał ?
    Masz dalej:
    Po zsumowaniu wszystkich powyższych liczb wychodzi ponad 15 mln ofiar religii pokoju, która inspirowała do konfliktów zbrojnych i była motorem większości z nich. Niestety, licznik bije i się coraz bardziej rozpędza – bo od słynnego ataku na Nowy Jork 11 września 2001 r. do dziś muzułmanie dokonali na świecie 27993 krwawe ataki. W ciągu ostatnich 30 dni (od 15.02.2016 do 15.03.2016 r.) miało miejsce 138 ataków w 24 krajach, w których zginęło 1040 osób i 2219 zostało rannych. 23 ataki były samobójcze – a każdy przyniósł wielką chwałę Allahowi. Islam każe nieletnim dziewczynom rozstrzeliwać dorosłe kobiety, ścinać nastolatka za słuchanie muzyki i gwałcić niemuzułmanki w celu wprowadzenia ich do raju. W końcu wersety miecza nie były zapisane w Koranie na próżno!
    dziuękuje i zanim poprosisz mnie o myślenie ty pomyśl 10 razy zanim następną brednie napiszesz.
    Pozdrawiam
    Dzidek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem co odpowiedzieć - FAKTY, FAKTY, FAKTY. Czy Arabowie-Muzułmanie coś tobie konkretnie zrobili? Nie
      Ilu znasz zasztyletowanych przez arabów w Barcelonie?
      Jak się boisz to usiądź nad morzem i zastanów się dlaczego się boisz?
      Zabijasz ojca rodziny, dzieci umierają z głodu: jesteś odpowiedzialny za ich śmierć czy nie? Wszechwiedza nie jest mi dostępna ale o divide et impera uczyłem się jeszcze pacholęciem będąc- więc to ze "sami się wyrzynają" to tak wygląda z poziomu wiadomości w TVN a w rzeczywistości to troszkę inaczej wygląda- znam to dość dobrze z rozpadu jugosławii.
      I NIE ZGADZAM SIĘ ŻEBY DLA INTERESU KILKU GRUBYCH SWIŃ NIEŚWIADOMI IDIOCI SZERZYLI NIENAWIŚĆ DO KTÓREJ NIE MAJĄ PODSTAW.
      I sorry ale to nie jest blog dla ludzi którzy myslą stadnie- orderu za odłączanie się od tłumu nie masz się co spodziewać. To trudne i niewygodne i łatwego poklasku nie przynosi. Naprawdę popatrz na to jak księgowy- kto komu i ile. Może się rozjaśni

      Usuń
    2. Tak Panie Dzidek przez takich "tatków" moje wnuczki będą chodzić w burkach w 2050 roku w islamskiej republice germańskiej,francuskiej,belgijskiej lub innej mam nadzieję,że nie polskiej bo my sobie nie damy zrobić wody z mózgu. Dlaczego nie jadą do islamskich krajów po pomoc? przecież szejkowie nie wiedzą co robić z petrodolarami to niech im pomagają.
      Pozdrawiam.czesioes.

      Usuń
    3. no, będzie ciężko bo zrobienie z tego wody to sie nazywa oczyszczanie ścieków ;-)

      Usuń
    4. Sory tatko zżarłes sałatke w której była jedna oliwka dobra a wszystkim wpierasz ,że cała zjebista..a czy ja cos arabom muzułmanom zrobiłem? ,ze dla ciebiwe taki zły jestem? sprzedałes sie za sprzęgiełkjo koniec tematu.
      Dzidek

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Pan arab dał tatku cukierka pan arab dobry tatko nie wiem czy sobiue zdajesz sprawe ale ty jedziesz z nurtem pseudo poprawności ja nie ...na razie kolego...żyj i mam nadzieje,że nie bedziesz połakał odwrotnie bo ci wtedy przypomnę...
      Dzidek

      Usuń
    7. A tak na marginedie skoro taki wolnotariysz i obrońca to dlaczego kraje arabskie nigdy nie były w twoim "targecie"?
      Dzidek

      Usuń
    8. nie martw się, te zmiany to zmiany na dobre - to co teraz czujesz to złość że twoje przekonania a co za tym idzie taktyki nie pasują do rzeczywistości w której zyjesz. Możesz sobie roić republikę białych- tyle że to raczej republika buców. Czy zauważyłeś że ludzie twórczy/interesujący nie podzielają tych rasistowskich poglądów? Czemu? Bo widzą o ile ciekawszy jest świat gdzie każdy może dołozyć swoją cegiełkę. I nie codziennie mają ochotę na schabowego- czasem wolą hummus ;-)

      Usuń
    9. Tatko...nie wierzę usunąłeś normalny wpis ...kto tu dna siegnął,kreuj się,nie pozdrawiam.
      Dzidek

      Usuń
    10. Tatko pisze fakty fakty fakty a bzmi jak sraczka sraczka sraczka Ty czym operujesz? pseudo rasportem w stylu rozprawki? pedałem na youtube? to sa twoje fakty...faktycznie?
      Dzidek

      Usuń
  9. Brawo Tatko, masz rację w 100 %. Nie rozumiem tej niezdrowej determinacji pana Dzidka, ale jest ona dość powszechna nie tylko wśród Polaków mieszkających za granicą. Swoją drogą, ciekawym zjawiskiem jest niechęć polskich emigrantów wobec emigrantów wyznających islam, zwłaszcza, że polski emigrant wyjeżdża by lepiej zarobić /najczęściej/ z powodów ekonomicznych, a ten wyznający islam "Arab" przynajmniej w ostatnim czasie wyjeżdża ze swego kraju z powodu wojny, zagrożenia zdrowia i życia swego i najbliższych.
    Tytuł ironiczno - prześmiewczy, bardzo dobrze oddający sens wpisu. Religia to zło samo w sobie, bez względu na to z czyjej bajki. Pozdrawiam BM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to sie wogóle wydaje że nie możesz odpowiadać za to na co nie masz wpływu- czyli bzdurą miejsce urodzenia skazujące na jakąś egzystencję. Ja mam gdzieś co mi mówią prostaki całego świata- nie jesteśmy mrówkami jesteśmy istotami z samoswiadomością i mamy prawo wybierać gdzie chcemy żyć.
      I to ostatnie chamstwo żeby mówić: jak jesteś zabardzoopalony ;-) to ci nie wolno. Nikt nie pytał egipcjan czy chcą brytyjskiej okupacji i turków też nikt nie pytał. I to oni są teraz najeźdźcami- no ale jak masz pojęcie o historii to jesteś godnym pogardy wszechwiedzącym najwidoczniej
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Tatko cwoku sam segregujesz ludzi i ja to wiem z autopsji ...,nuiezły hipokryta dalej sraj tecza niech ci wirza....sorki stary ale dla mnie off koncze z twoim zakłamanym blogiem
      Dzidek

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Sprawsz idioto ile wyjezdza i z jakich krajów bo ja dziś słyszałem od turka ,ze w turcjii isis...debil jestes ...medialny debil...a może na wczasy tam? zobacz i pogadamy?
      Dzidek

      Usuń
    6. EOD - użytkowniku internetu poziom dyskusji sięgnął dna którego istnienia nawet nie podejrzewałem. Pomysł na to ze rodzimy się jako czyiś poddani- obojętnie religii, organizacji państwowej czy czegokolwiek jest dla mnie nie do zaakceptowania. Rzucanie mięsem bez argumentów również. Uważam że język ma pełną rozpiętośc i jest w nim miejsce na inwektywy. Ale język jest tez narzędziem przekazywania informacji, dlatego zdecydowałem się skasować te komentarze których wartość informacyjna była zerowa i były atakami ad personam co może być nawet ineteresujące ale te niestety były na żenującym poziomie nawet jak na internetowy blog o teneryfie

      Usuń
  10. https://www.radiolodz.pl/posts/25606-pobicie-mlodej-muzulmanki-kolejny-rasistowski-atak-w-lodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszne, Nie po chrzescijansku. Drugiego policzka nie chca nadstawic. Przeciez powinni wyjsc z kredkami jak w Belgii. Najlepiej by bylo jakby to cale lewactwo sie powiesilo samo.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. No przemoc to straszna rzecz,nie ma to jak komuś łeb urżnąć,kamieniowanko,lub chajtnąć sie z 8 latką wy niedobre polskie gnoje wyzywacie nas biednych pedofili i morderców...
      Dzidek

      Usuń
    4. Ubogacimy was kulturowo...ja na basen w pidżamie chodzic...ale ale nie chcecie? to zaczniemy od tatki i mu za klepaki sprzęgiełko zrobimy...o i jeszcze cukierek,pokaz tatko pupke.
      Dzidek

      Usuń
  11. Dzieki tatko za wyroznienie. W zasadzie inni mniej lub bardziej udanie juz napisali to co ja moglbym. W zasadzie nic do dodania nie mam. O muslimach bylo, o Twojej hipokryzji tez. Co robisz w Sylwestra? Polecam Kolonie. Btw TV nie mam od .... chwila... 6 lat juz. Po Europie jezdze ostro stad mam opinie jaka mam- z autopsji. W Polsce nie mieszkam prawie 10 lat. Zycze Ci abys o swoich pupilach nie musial kiedys zmieniac zdania. Przyjmij za to, ze ja mam inne i nie uksztaltowane przez TV.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiadam ci po raz kolejny i usuń po raz kolejny,albo stań w ringu?Czego cię trener uczył?Jak jebnąć w jaja ? ucho odgryzć? pamietasz? czy też opowieści zółtej ciżemki,będziesz uskuteczniał?Powtarzam wszystkim zainteresowanym,że ja Dzidek nawtykałem miesa i naubliżałem tłumacząć się,że jak nasz Pan szanowny tatko wyciera gębę sobie wartościami i obawami innych tak ja mu pokazałem jak to łatwo idzie w drugą strone.Ja prostak chłop pańszczyżniany przeciwko władcy uniwersum co nadal bedzie mnie pouczał,żebym się czyms zajął...jak Ci powiedziałem,że sobie zrobiłem sam maszynę wrtą 40 tysi i specjalnie w tym celu sie nająłemn do firmy w Polsce i zarabiałem 6 tys miesięcznie...to mnie wyśmiałeś...jaki Ty projekt skończyłeś?
    Nie pozdrawiam
    Dzidek
    P.S.
    Pamiętasz jak kiedyś pytałem się Ciebia na forum o słowo przepraszam w kierunku starszego pana?...nie ma go w Twoim

    OdpowiedzUsuń