2016/11/15

6:30 rano 18st C na termometrze przed apteką- przyjeżdżajcie i grzejcie się razem z nami


siedzę w bibliotece i staram się dodzwonic do swego przedstawiciela w pobrexitowym UK. siedzę na zewnątrz dwadzieściakilka stopni i czytam od któregoś z klientów że go przysypało i ma kłopoty z instalacją. Surrealizm na całego.
Się okazuje że wszystko co mówiły człowieki z forum o kanarach to prawda. Znaczy że nie ma tu nic pewnego. Weźmy autobusy czyli guaguas po kanaryjsku. karty Bono znam z teneryfy i kazałem Córce najdroższej kupic. Pani w kasie wyprowadziła ją z błędu. to GC i tu nie ma otwartych bono. Możesz se dziecko kupic zniżkę na konkretną linię. I to zniżke mniejszą niż na teneryfie bo ledwie 20%.
są karty dla studentów specjalne i w universidadzie wytłumaczyli jej jak zrobić. Tyle że sami nie mieli pojęcia i się okazuje że te informacje są już od roku nieaktualne.
A jak sie już złoży dokumendy to czekać trza dwa tygodnie. Rzeźnia.

Z zupełnie innej beczki- zasada 10000godzin znowu się sprawdza. Piodcast Tima Ferrisa.
Trochę mnie kilka lat temu zdrażnił koleś i założyłem sobie filtr na jego działalność. A tu taka niespodzianka. Naprawdę dobre podkasty. Po prostu robisz coś dość długo i zaczyna wychodzić także polecam.
Ja oczywiście nie zmieniłem zdania ot tak przez ciekawość nawet się ze synem pokłóciłem nieco że nie warto i że Ferris to bubek a tu taka niespodzianka któregoś razu musiałem obejrzeć odcinek o ketodiecie i tak już poleciało. ok nietrawię ciągle tych bardziej amerykańskich klimatów jak jacyś navy seals czy coś ale zupełnie ciekawe wywiadyy. naprawdę polecam.


3 komentarze:

  1. Wow, jaki ruch na blogu, czuć energię przez monitor :)
    Czym Ferris sobie zaszkodził?
    4-hour workweek warto czytać czy bubel?

    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4hww to zdecydowanie warto. A mnie rozjechał 4 hour chef- akurat na tym się nieco znam i żenujące że nawet lekcji nie odrobił a się chwali. Amerykański sposób autopromocji może być dla europejczyka ciężki do zniesienia. No i te machomaństwo z polowaniami to jest coś czego nie trawię.Ale z podcastów można wiele wyciągnąć a i z 4hww też mało tego nawet 4hbody było ok dla szerszej publiczności dopiero te kulinaria z perspektywy amerykańskiej to mnie po prostu rozjechały. Bo jestem zaciekłym fanboyem Careme'a pewnie dlatego ;-)
      pozdrawiamy

      Usuń
  2. myślę, że wróciłeś, bo tam najszcześliwsze dni mieliście, mimo wielu małych niedogodności, jak to na wyspie... :D na Tene, to był najszczęśliwszy Wasz czas, bez kłopotów, chorób itp.... Trzymam kciuki żebyście znaleźli swóje najszczęśliwsze miejsce , pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki dla Twojej ukochanej i prawdziwie walczącej żony <3

    OdpowiedzUsuń