2017/01/05

bolesna przemiana w jeża

deska do nauki to nie jest deska na której będę chciał pływać w nieskończoność. Powinna być większa i ogólnie bardziej krowiasta. Ok ludzie kupują w tym celu piankowe deski w decathlonie. Ale tak to może zrobic każdy. Spróbujmy to skomplikować. Kupimy deskę dużą w słabym stanie tak żeby się nauczyć wstawać a potem za zaoszczędzoną kaskę kupimy 2szt normalnych(znaczy może jakiegoś shorta też?) i neoprena. Ha ha taki będę cwany.
Kupiłem 7 stóp- nawet bidula nie bardzo rozbita. Niestety deck naprawiany przez kanarków. się delaminuje.
No i wczoraj jak wylazłem i wyschłem to tysiące maleńkich igiełek kłuły mnie przez całą noc. brzuch nogi ręce. Dzisiaj kupuję żywicę i zrobię to sam. Jak coś ma być zrobione dobrze zrób to sam. Ale spać nie mogłem przez całą noc. fuj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz