2017/01/02

f f f frio- aż mi wielki łeb zmroziło


mamy dwa baseny koło domu. takie otwarte na ocean. no a że miejscówka falująca to pływa się w basenach jeżeli człowiek nie ma ochoty wypić połowy oceanu.
Bo hardcore hardcore'm ale żeby się uczyć to trzeba sobie rozbić wiedzę na dające się opanować kawałki. Czyli najpierw wspinanie się na półkę znajdującą się 20cm nad głową. to jest wizualizacja pozwalająca dobrze rozpocząć pracę rąk pod wodą.n Ale ciężko się skoncentrować jak cię zalewa czy nabierasz powietrza od na czy od zawietrznej. Dlatego nawet niektórzy trenują z maską i  rurką zeby móc sie całkowicie skoncentrować na powtarzalności techniki i nie psuć wszystkiego brakiem synchronizacji oddechu(ja przestaję kopać przy oddechu i za długo trzymam rękę pod wodą).
no to chyba wytłumaczyłem czemu basen ;-)
Baseny mają ok 2m głębokości i wiatr je zarąbiście wychładza. Ale jak!!!! aż uwierzyć ciężko. Dzisiaj jak wskoczyłem to mi twarz koło ust zdrętwiała i czoło zaczęło boleć.
Przez kontrast fale wlewające się z oceanu są cieplutkie. Dzisiaj jak żeśmy wyleźli  podeszła do nas Pani Polka w wieku średnim. Że nie była pewna bo czasem nie mówimy po polsku ale wydawało się jej że słyszała jak rozmawiamy w jej ojczystym języku ;-). Też ją zauważyłem bo tutaj jak ktoś używa nóg do poruszania to od razu wiadomo że obcokrajowiec. Ale po szaroburym ubraniu nie wiedziałem czy polka czy niemka. Bo te dwa narody ubierają się w kolorach ziemi. Brązy i szarości. Ok zostawmy te niezrozumiałe przyzwyczajenie i wróćmy do Rodaczki.
Mieszkała w galdar, mówię mieszkała bo jutro wyjeżdża.
Jak było ją stać na takie "luksusy"? a opiekowała się staruszką więc na życie było.
Ciekawe że znam wiele osób sporo młodszych które pieniądze uznają za przeszkodę nie do przeskoczenia. I czekają na poprawę sytuacji.
Nowy rok jest fajną okazją. Bo jest nowy. I jeszcze wszystko można.
Więc życzę wielkich i wspaniałych marzeń,  takich marzeń które się mogą nie udać ale które napełniają nas samych podziwem. Bo takie co się na pewno spełnią to zostawmy nieambitnym cieniom. Potrzebujemy takie które nas uszczęśliwią a nie takie co są łatwe ale za to "meh".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz