2017/02/28

może nie Nazaire ale fale jak skurczybyk



I co z tego jak meduzy. Portugalskie meduzy jak ostrzegły Córkę Ukochaną kanarki surfujące. A te portugalskie to podobno robią blizny. Ja mam blizny od takiej zwykłej z niebiesko różowymi parzydełkami. Ale wiadomo jak coś jest nieprzyjazne to nie może być kanaryjskie. Kanaryjskie meduzy to by cię najwyżej wyściskały i ucałowały na przywitanie.

Ciepło już i piasek gorący na plaży. To wyszliśmy neuropatię chodzeniem na bosaka zwalczać
co to widac na tym zdjęciu zgadnie ktoś? Znaczy nie że kamienie- bo kamienie to wiadomo ale coś jeszcze co jest związane z ciepełkiem. Podobno lumia 1350 ma super aparat - a nasze mają najgorszy jaki od dawien dawna używałem. No i się musicie w związku z tym wysilić. Zeby zobaczyć co autor chciał pokazać.
Aktualizowałem sobie wczoraj telefon do windows 10 i na aparat to nie pomogło. jak był beznadziejny tak i jest. Szkoda ale nie jestem pewien czy znowu chcę się bawić w zmianę telefonu. Zauważyliście brak postępu w telefonach od minimum 4lat?
Mój telefon z przed 4lat rozdzielczość 1920x1080, ram 2GB ekran 6,5cala kamera 8mpix i 4rdzenie 1,5GHz i jedyne do czego się przydawał to nawigacja oraz  czytanie ebooków no bo słuchanie muzyki to nie oszukujmy się jest OK na każdym. Nie rozumiem świata w którym cielaki zrezygnowały z rysika. Miałem rysik w HTC i pozwalał on zrobić z telefonu coś co się nadawało do pracy. teraz pojemnościowe ekrany pozwalają powiększać i pomniejszać zdjęcia ale za to rysiki przypominają penis zwierzęcia średniej wielkości i mają takąż precyzję. Krótko mówiąc g...o tym można zrobić. 7lat temu mogłem przesłać współpracownikowi odręczny szkic albo graf a teraz nie mogę. Bo teraz telefon jest do tego żeby zdjęcie zupy ogórkowej wrzucić na facebooka, albo selfie z jakimś celebrytem. i że można w kartonowe okulary wsadzić i prawie vr zrobić. Prawie bo w stosunku do  hełmów VR sprzed 20lat to i tak lekki krok w tył.A jaki szał że powstał  język do programowania scen VR. To dopiero przedwczorajszy news
W 1995 zrobiłem system słoneczny w VMLu(język powstał w Silicon Graphics) i obsługiwał to chyba netscape. I oświetlanie sobie liczyły bez problemu te osiołkowate komputery za pomocą normalnej przeglądarki internetowej. Postęp kurczę. Shiny things. Normalnie dość mam życia wśród miernot zainteresowanych jedynie tym co im się pod nos podsunie.  Elysium mi się marzy albo to za dużo kawy i się robię po prostu nie do wytrzymania. Albo te meduzy i serfowania brak.

2 komentarze:

  1. Tatko, to nie wiesz, że teraz dobre telefony robi Xiaomi?
    Razem z moją ukochaną mamy Redmi 3s od lipca/sierpnia, kupione z chin za około 500 zł i nawet nie myślę o zmianie. Bateria 4000 mAh, całkiem niezły aparat, fajny system MIUI 8, czytnik linii papilarnych i całość działa o dziwo bardzo dobrze i jest solidne. Chińczycy potrafią i pokazują środkowy palec.
    Tylko nie mów nic tym co dali za iphona 3000 zł, że inne też potrafią facebooka i instagrama obsłużyć a i dodatkowo bateria trzyma prawie 2 razy dłużej.
    I niby Think different, jaki paradoks.
    Nie namawiam, żebym później nie był wyzwany od oglądaczy telewizji hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak tylko co jakościowo nowego dostajesz nawet w najdroższym i najwypasieńszym? tak naprawdę to tylko gps i aparat ma znaczenie a te się zbytnio nie zmieniły. Nie wiem może jeszcze spróbuję z dołączaną klawiatura ale tak wogóle to już mam tych batonów dość. Chyba wolę telefon w zegarku i tablet jako coś do używania pracowego. jedyny kłopot że w ślad za srajfonem świat przestał wierzyć w smartwatche i teraz to są jedynie gadżeciki podłaczane do telefonu. No tak na serio to co zmontujesz film na telefonie? Zrobisz ofertę? Postawisz sklep lub chocby stronę? nie co najwyżej sprawdzisz stan konta w banku- bo już zrobic przelew to rzeźnia. To ja mam to gdzieś jak i tak mam nosić to 7 calowy tableyt w etui z klawiaturą pozwala na wszystko to na co telefon nie pozwala. kosztuje 1/4 ceny i można na nim spokojnie czytać książki. Nie krytykuję cudzych wyborów po prostu się na głos zastanawiam ;-)

      Usuń