2017/05/06

Jordan B Peterson. Koniecznie, koniecznie, koniecznie obejrzyj chociaż jeden plizzzz


jeżeli tylko angielski na to pozwala. Jak nie to nawet z autotłumaczeniem.hoć nie wiem jakiej jest jakości. Poprzeczka jest ustawiona wysoko- jeden z najlepszych wykładowców jakich słuchałem udostępnia cały kurs psychologii pierwszego roku na YT. Cooooo?

Nie wiem jak można to przebić ale Peterson własnoręcznie przesuwa granice niemożliwego. Daję ci człowieku wszystko co mogę bierz i się ulepszaj. W trzy dni możesz zrobić cały wstęp do psychologii na poziomie nieporównywalnym z polskimi szkołami wyższymi. Ja cież nie piórkuję. Jak pomyślę że to jest dostępne całkowicie bez wysiłku(nawet z domu nie trzeba wychodzić) dla każdego 17latka to nie mogę zrozumieć jak można robić cokolwiek innego ze swoim czasem?
Kuuurcze to prawie jak Sal Khan ten od Khan Academy.
Zwłaszcza w wieku w którym intelekt traktuje się jak dodatkowy mięsień. Skąd 17lat jako cezura? W tym czasie trochę na złość a trochę ze snobizmu zaczytałem się Freudem i stałem się zupełnie nie do zniesienia  A wśród dzisiaj spotykanych dzieciaków najbardziej mnie wk... układność, pierdołowatość i starość

Każdy 20latek kombinuje żeby wziąc kredyt na Skodę Octavię. A potem na mieszkanie, taki 30-letni najlepiej. Niewolnicy za grosze.
Rany jak w "buntowniku z Wyboru" masz tu lepszego wykładowcę niż możesz kupić za kilkadziesiąt tysięcy wydane na studia.  Masz lepsze materiały- bo bez ideologicznego zacięcia.
Cokolwiek będzie Ci się wydawało w trakcie obejrzyj wszystko i zrób ćwiczenia. Gwarantuję że patrząc na to za rok czy dwa czy pięć uznasz tę serię wykłądów za coś co ci głowę otworzyło- a przynajmniej poszerzyło szczelinę.
To jest przyszłość- każdy musi i będzie wiedział wszystko a obsługa samego siebie i najbliższych to podsytawa. Nie mam władzy żeby zrobić taki kurs obligatoryjnym dla każdego 17latka ale mogę cię poprosić obojętnike ile masz lat wejdź i skorzystaj.
Płatny dodatek to https://www.selfauthoring.com/ który kupiłem sobie i córce i to są jedyne pieniądze jakie wydałem kiedykolwiek w internecie na cokolwiek!!!(znaczy cokolwiek niematerialnego bo oczywiste że pigułki i urządzenia kupować musimy nie?) I jestem z tego zakupu zadowolony ciągle!!! tydzień minął gniecie mnie strasznie a mimo to jestem zachwycony! to trochę tak jak ból mięśni na siłowni- niby uczucie negatywne bo boli ale jednak pozytywne bo wiesz że to zmiany na dobre.
Dla mnie to przyszłość edukacji- dlaczego nie mam sobie wybierać wykładowcy z większej puli niż jakiś rektor określił? Dlaczego nie ma to być wykładowca wybitny na skalę światową a nie tylko warsiawkową?
Nie wiesz ciągle czy potrzebujesz umieć się poukładać i czy ta psychologia cała to nie jakieś taczi fili? To maleńki wyjątek z serialu na który namawiam swoje i nieswoje dzieci. Bo żeby jak już kariera to chociaż ciekawsza niż kierownik regionalnego oddziału co?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz